    From: maHo <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: promocja - multizestaw - haczyk?
    Date: Wed, 22 Dec 2004 15:08:34 +0100

    ruf10 wrote:

    > ale jak odmówią karty/kredytu masz prawo zrezygnować z pozostałych
    > elementów multizestawu
    >
    > strona 8 "kreatora" ;) multizestawu
    >
    > Zgodnie z Regulaminem promocji, w przypadku nie przyznania mi
    > któregokolwiek z produktów oferowanych w ramach Pakietu:
    >
    > * wnioskuję o zamknięcie rachunku otwartego w ramach promocji
    > pakietowej, bez okresu wypowiedzenia,
    > * rezygnuję z pozostałych produktów przyznanych w ramach promocji
    > pakietowej,
    > * wyrażam zgodę na korzystanie z przyznanych mi produktów na
    > standardowych warunkach.

    No tak, ale punkt VII.1 regulaminu promocji mówi że:

    "W przypadku, jeśli z powodu nie spełnienia kryteriów obowiązujących w
    MultiBanku, jakikolwiek z promocyjnych produktów kredytowych (kredyt
    odnawialny lub karta kredytowa) nie zostanie przyznany Uczestnikowi
    Promocji, wyraża on zgodę na pobranie standardowych opłat i prowizji za
    prowadzenie/uruchomienie rachunku. Uczestnik Promocji może również
    zamknąć rachunek bez okresu wypowiedzenia, zgodnie ze swoją dyspozycją."

    Ja to rozumiem tak, że owszem, mogę sobie zamknąć od razu, ale w
    zależności czego mi odmówią, to płacę za przyznanie karty/opłatę 1% od
    wysokości przyznanego debetu.

    pozdrav

    maHo