  • Data: 2011-08-18 06:02:11
    Temat: "propozycja w mBanku" ;-/
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w systemie mBanku wyświetla mi się propozycja kredytu
    odnawialnego/gotówkowego oraz kk

    jest info, że prowizja za przyznanie kredytu w ror wynosi 0% więc
    postanowiłem skorzystać, a na drugim ekranie zonk:

    Przepraszamy, ale propozycja limitu jest w tej chwili niedostępna dla
    tego produktu. Wykorzystałeś już proponowany Tobie limit na tym
    produkcie lub na innym z oferty mBanku. Jeżeli jesteś nadal nim
    zainteresowany, zachęcamy do złożenia wniosku poprzez system
    transakcyjny. Wybierz z prawego menu opcję "Wnioski", a następnie z
    listy wybierz wniosek o interesujący Cię produkt.

    to propozycja jest czy nie jest dostępna? proponowanego limitu z
    pewnością nie wykorzystałem, bo nie korzystam z żadnych usług
    kredytowych ani w mBanku ani w Multi

    więc o co chodzi? znowu klienta wprowadzono w błąd?

    --
    pozdrawiam
    RobertS