    From: wojtek <w...@l...polska.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: prosba o podpowiedz - platnosci karta z zagranicy
    Date: Mon, 25 May 2009 17:06:29 +0200

    witam,

    mam następujące łamigłówkę do rozwiązania:
    szukam sposobu na umożliwienie uczestnikom międzynarodowej konferencji
    płatności wpisowego za pomocą kart kredytowych. poszukuję w związku z
    tym prostej i niezbyt drogiej metody rozwiązania tego zadania.
    skorzystanie z usług jakiejś agencji turystycznej i płacenie online
    raczej odpada bo trochę za dużo sobie za to liczą.
    ale może byłoby to możliwe za pośrednictwem banku - uczestnik przesyła
    np. faksem dane swojej karty wraz ze zgodą na obciążenie jej określoną
    kwotą,a bank przelewa tę kwotę na moje konto a sam rozlicza się z
    bankiem wystawiającym kartę?
    wiem, że w cywilizowanych krajach coś takiego jest możliwe. ale od banku
    w którym mam konto usłyszałem, że nie jest to możliwe. może jednak w
    którymś banku jest?
    a może za pomocą PayPal da się to zorganizować. można przecież powiązać
    kartę z rachunkiem PayPal.
    ale czy można bez jakichś większych problemów po prostu przesłać kasę?

    jakieś inne pomysły?
    przelewy na konto są opcją płatności ale uczestnicy woleli by jednak
    płacić kartami.

    z góry dziękuję za konstruktywne uwagi ;)

    pzdr,
    wojtek