  • 1. Data: 2002-09-13 12:29:20
    Temat: prosze o kontakt osoby z plusowym t39 skofigurowanym z mbankiem
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    Mam t39 w plusie i za cholere nie moge skonfigurowac polaczenia z mbankiem
    via WAPgprs

    Po zainicjowaniu polaczenie wyswietla mi sie na ekranie: Transmisja
    szyfrowana
    Nastepnie komunikat: nie można było sprawdzic tozsamosci serwera -
    kontynuowac?
    gdy daje tak pojawia sie strona logowania mbanku - wpisuje id i haslo
    nastepnie jesli mam limit pobierania ustawiony na 15 - tak jak sugeruja
    mlinki to otrzymuje komunikat: limit przektoczony - probowac ponownie?
    a jesli go zwieksze to komunikat: blad w komunikacji - ponow probe lub
    sprawdz ustawienia

    Juz nie wiem co robic, moje ustawienia wygladaja nastepujaco:

    Parametry konta danych [ menu >> ustawienia >> kom. danych >> konta danych ]

    Nazwa = mbank gprs

    1 APN = www.plusgsm.pl
    2 ID uzytkownika = plusgsm
    3 Haslo = plusgsm
    4 Zadanie hasla = wylaczone
    5 Zezwol na polaczenie = automatycznie
    6 Adres IP = .... [pusty]
    7 Adres DNS = .... [pusty]
    8 ustawienia zawansowane....
    1 Uwierzytelnienie = normalne
    2 Kompresja danych = wylaczone
    3 Kompresja naglowka = wylaczone
    4 Jakosc uslugi...
    1 Pierwszenstwo = z abonamentu
    2 opoznienie = optymalne
    3 niezawodnosc = klasa 5
    4 szybkosc szczytowa = klasa 5
    5 szybkosc srednia = optymalne

    Paramenty profilu WAP [menu >> uslugi wap >> ustawienia wap >> wybieramy
    pozycje profilu 2 - 6]

    1 zmien nazwe [nazwa profilu] = mBank gprs
    2 Zmien strone glowna [strona glowna] = http://wap.mbank.com.pl
    3 zapisz w = wszystkie profile
    4 bramka...
    1 Ustawienia IP
    1 Lacz uzywajac = mbank gprs
    2 adres ip = 193.041.230.094
    3 id uzytkowniaka = [puste]
    4 haslo = [puste]
    5 tryb danych = kontrolowany
    6 zabezpieczenia = wlaczone
    7 pokaz obrazy = wlaczone
    8 limit pobierania = 15 [lub nawet 300]
    2 Ustawienia SMS [niedostepne]
    3 Zmien typ = IP

    HELP HELP HELP

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2002-09-13 13:44:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > blad w komunikacji - ponow probe lub

    Wykasuj certyfikaty...

    > 4 Jakosc uslugi...
    > 3 niezawodnosc = klasa 5
    > 4 szybkosc szczytowa = klasa 5

    Rownie dobrze moze byc default, czyli 'z abonamentu'. Przynajmniej w Erze
    tak dziala.

    Maciej

  • 3. Data: 2002-09-13 14:31:48
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > Wykasuj certyfikaty...

    komunikat ten pojawia sie z wykasowanymi certyfikatami

    > Rownie dobrze moze byc default, czyli 'z abonamentu'. Przynajmniej w Erze
    > tak dziala.

    zarowno przy default jak i przy tym co podalem dalej ten komunikat

    pzdr

    matjaw