  • 1. Data: 2004-10-03 17:57:29
    Temat: prosze o pomoc ..
    Od: "Ola" <a...@i...pl>

    Witam grupowiczów .

    Mam do Was pytanie i bardzo prosze o odpowiedz...Zamierzam wziąśc kredyt
    hipoteczny pod moje mieszkanie o wartosci 80 tysiecy zl. Kredyy chce wziasc
    na sume 40 tysiecy. Teraz zarabiam - i biarac ten kredyt jestem wyplacalna w
    100% -... rata miesieczna bedzie okolo 500 zl - kredyt chce ubezpieczyc... -
    pytanie dotyczy tego.. ,ze .... kredyt chce wziaśc na 10 lat- za 5 lat
    przechodze na emeryture... wtedy moje zarobki zmniejsza sie ... :( .. i
    moge sie stac niewyplacalna...- czy jesli stane sie niewyplacalna.. nie bede
    miala pieniedzy na splacanie rat to :
    a ) firma ubezpieczeniowa gdzie ubezpieczalam kredyt splaci go za mnie ???
    b) czy mieszkanie pod ktore wzielam kredyt nie zostanie mi zabrane..?
    martwie sie poprostu co sie stanie jesli np zostanie mi 20 tys do splacania
    a ja stane sie niewyplacalna... Pozdrawiam i bardzo serdecznie prosze o
    odpowiedz na pytanie Ola 182 69 79 gg

  • 2. Data: 2004-10-05 07:13:26
    Temat: Re: prosze o pomoc ..
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 3 Oct 2004 19:57:29 +0200, "Ola"
    <a...@i...pl> wrote:

> [...]
    >miala pieniedzy na splacanie rat to :
    >a ) firma ubezpieczeniowa gdzie ubezpieczalam kredyt splaci go za mnie ???

    jestem pewien, że ubezpieczenie tego nie obejmuje. Bo niby dlaczego
    miałoby obejmować coś, co nie ma nic wspólnego z losem?

    I - jeśli dobrze pamiętam - podobny wątek dowiódł kiedyś, że
    "ubezpieczenie kredytu" nie służy ubezpieczeniu Ciebie przed skutkami
    trudności w spłacie, a raczej zabezpiecza bank, który swoją kasę
    dostanie. Ubezpieczyciel potem i tak ściąga z Ciebie.

    --
    Jarek Andrzejewski