  • Data: 2002-04-09 10:54:09
    Temat: prosze o rade :)
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesc jestem tu poraz pierwszy znalazlem ta grupe rozgladajac sie za
    bankiem. Na wstepie witam wszystkich:) Mam takie pytanko. Dotychczas mialem
    konto w PeKao SA, ale planuje zmiany na inny - internetowy. I tu powstaje
    pytanie - jaki Waszym zdaniem bedzie najlepszy??? moje miesieczne wplaty na
    konto to ok 800pln (jestem studentem). Uwage moja zwrocil MBank - co Wy na
    to??? jak jest z wpaltami gotowki ? jakie prowizje. I jak sprawuja sie karty
    bo do tej pory mam Maestro i chodzi bez zazuow :) prosze o wszelkie rady i
    sugestie - pozdrawiam

    Jakub Zak