  • 1. Data: 2009-11-05 12:46:41
    Temat: prowizja
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Kto wie ile wziął Piecha za lobbowanie od producentów szczepionek na świńską
    grypę i czy ten fakt wpłynie na skompromitowanie tych spółek czy zostanie
    ukryty i spółki odnotują gigantyczne zyski? Jeśli to drugie to gdzie są
    notowane, może trzeba płynąć na tej fali i siać grozę tłumokom w sposób
    podobny jak tobi to znany troll pisooszołom licząc na odpowiedni efekt?
    Jakaś faszystka z pisu w sejmie pytała dzisiaj dlaczego nie ma szczepionek i
    mówiła, że powinny być OBOWIĄZKOWE dla wyznaczonych grup bo w GB nie są
    obowiązkowe i tam wariatki pielęgniarki NIE CHCĄ SIĘ SZCZEPIĆ. Skandal! Ile
    może im wpaść za pchanie tego tematu i ile z tego trafi do prywatnej
    kieszeni Jaro?

    z innej beczki to "łowcy skór" zostali chyba już osądzeni a nawet na
    pierwszy rzut oka lobbowanie _OBOWIĄZKOWYCH_ szczepień to większa afera i
    skandal niż sprzedaż kilku skórek!

  • 2. Data: 2009-11-05 13:04:25
    Temat: Re: prowizja
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "deq" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > z innej beczki to "łowcy skór" zostali chyba już osądzeni a nawet na
    > pierwszy rzut oka lobbowanie _OBOWIĄZKOWYCH_ szczepień to większa afera i

    Gościu myśli, że ludzie są debilami i będą się szczepić za pomocą czegoś co
    nie przeszło wszystkich testów i za co koncerny nie biorą odpowiedzialności.

  • 3. Data: 2009-11-05 13:09:23
    Od: "skippy" <...@n...ma>

> [...]
    > świńską grypę i czy ten fakt wpłynie na skompromitowanie tych spółek czy
    > zostanie ukryty i spółki odnotują gigantyczne zyski?

    Ja nie wiem.

  • 4. Data: 2009-11-05 13:12:50
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "deq" <

    Nie trzymasz się jedynie słusznej prasówki, której tezy są wyznacznikiem
    politycznej poprawności.
    A więc na pewno kłamiesz, jesteś komuchem albo z WSI.

    Inne cytaty i tezy, a takze podważanie tych pozbawionych elementarnej logiki
    w obowiązującej prasówce - obrażają wszystkich żądnych tych bredni.

  • 5. Data: 2009-11-05 13:49:40
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    deq pisze:
> [...]
    >
    > z innej beczki to "łowcy skór" zostali chyba już osądzeni a nawet na
    > pierwszy rzut oka lobbowanie _OBOWIĄZKOWYCH_ szczepień to większa afera

    I tu widzimy dbałość moich zajadłych krytyków o nieśmiecenie na grupie
    giełdowej tematami politycznymi.

    No ale skoro ten temat uznany został przez tych, co zawodowo zajmują się
    spamem, za dopuszczalny, to możemy go rozwinąć.

    ---Cytat---
    Sąd w Skarżysku nie miał żadnych wątpliwości.Poseł i były wiceminister
    zdrowia Krzysztof Grzegorek, który do parlamentu trafił z list Platformy
    Obywatelskiej - wziął łapówkę! Za przyjęcie ponad 22 tys. zł od jednej z
    firm kosmetycznych wymierzono mu jednak niezbyt dotkliwą karę. Rok i 10
    miesięcy więzienia, ale... w zawieszeniu
    ---Koniec---

    Nie obawiaj się. Nie wymagam od planktonu , by odróżniał osoby pomawiane
    o korupcję od osób osądzonych i skazanych za korupcje.
    Tak tylko sobie napisałem.

  • 6. Data: 2009-11-05 14:03:07
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    deq <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > grypę i czy ten fakt wpłynie na skompromitowanie tych spółek czy zostanie
    > ukryty i spółki odnotują gigantyczne zyski?

    Odmawiam udzielenia odpowiedzi na to pytanie. Jest tendencyjne i sugeruje
    odpowiedź

    > lobbowanie _OBOWIĄZKOWYCH_ szczepień to większa afera i
    > skandal niż sprzedaż kilku skórek!

    Ciesz się, że to nie była twoja skórka, nie zadawałbyś więcej pytań

    pozdrawiam

    kc

  • 7. Data: 2009-11-11 14:59:37
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ciesz się, że to nie była twoja skórka, nie zadawałbyś więcej pytań
    >
    > pozdrawiam
    >
    > kc

    http://wiadomosci.onet.pl/2076168,12,wlosi_boja_sie_
    szczepionek_na_nowa_grype,item.html

    "WŁOSI BOJĄ SIĘ SZCZEPIONEK NA NOWĄ GRYPĘ. Mimo trwającej od października
    we Włoszech akcji masowych szczepień przeciwko nowej grypie 97 procent
    zakupionych przez rząd szczepionek wciąż nie zostało wykorzystanych - pisze
    "La Stampa". Gazeta zauważa, że powodem tego stanu rzeczy są głównie coraz
    większe wątpliwości co do skuteczności i bezpieczeństwa preparatów..."

    powtarzam, jeśli nie zrozumiałeś:
    to jest dużo większy wałek i afera niż sprzedaż kilku skórek po kilka stówek
    i zamieszane jest znacznie więcej, znacznie ważniejszych osób niż jakiś
    przepity wrak lekarza z pogotowia...

    (nawet zakładając, że szczepionki są zupełnie nieszkodliwe - bo ja na chwilę
    obecną, w dobrej wierze tak przyjmuję.. że są równie "nieszkodliwe" jak
    inne szczepionki)
    Teorie spiskowe są idiotyczne i śmieszą mnie te pomysły o eksterminacji zbyt
    dużej liczby ludności w ten sposób itp. przedstawiane przez oszołomów ze
    stanów, w ten sposób ośmieszają przeciwników szczepionek posługujących się
    poważnymi argumentami.. lobbyści szczepionek np. pisowscy wykorzystują różne
    niepoważne zarzuty do ośmieszenia całej "idei sprzeciwu".

    Oczywiście żartuję z PiSowcami )) bo o ile nie mam złudzeń, że wiele osób na
    swiecie lobbuje za konkretne wynagrodzenie i w grę wchodzi całkiem ładna
    kasa (podali gdzieś, że samo GSK na szczepionkach ma wyciągnąć 3,5 mld
    USD)... to nie mam wątpliwości, że te przygłupy pseudopolitycy z PISu robią
    to jedynie z głupoty i widocznego gołym okiem ograniczenia umysłowego.

  • 8. Data: 2009-11-11 15:55:29
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    deq <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    robią
    > to jedynie z głupoty i widocznego gołym okiem ograniczenia umysłowego.

    Dużo napisałeś, a ja nie zrozumiałem z tego prawie nic. Kto to, wg ciebie,
    lobbuje za obowiązkowymi szczepieniami przeciwko grypie? PiS? Nie
    wiedziałem. A to pisiory. A wiesz co to są szczepienia obowiązkowe? Bo
    wydaje mi się, że nazwa cię zmyliła. PiS chciałby, żeby wszystko było
    bezpłatne w tym kraju, oszaleli chyba. Niech każdy płaci, jak chce być
    zaszczepiony, jak go nie stać, to nic po nim w naszym platformianym raju.

    pozdrawiam
    kc

    P.S. A z tą teorią zmniejszenia ludności świata poprzez szczepienie
    przeciwko grypie, to popelina jakaś. Jest 1000 szybszych i skuteczniejszych
    sposobów.

  • 9. Data: 2009-11-11 16:38:28
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc"

    > Gdyby nie lista leków refundowanych, to nie byłoby afery Piechy, Grzegorka
    > (patrz wiadomość J.O.powyżej). Po co skazywać ludzi za korupcję, stawiać
    > ich
    > w cieniu podejrzeń, angażować służby do ich znajdywania? Czy nie łatwiej
    > zlikwidować listę leków refundowanych?

    Dokładnie. państwo powinno jak najmniej wtykać nosa w cudzy biznes, w
    prowadzenie działalności gospodarczej we własnym zakresie oraz mnozenie
    koncesji i aktów prawnych.
    Wszystko to potęguje jorupcję.
    Bowiem władza deprawuje; wszystkich.

  • 10. Data: 2009-11-11 16:39:03
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dokładnie. państwo powinno jak najmniej wtykać nosa w cudzy biznes, w
    > prowadzenie działalności gospodarczej we własnym zakresie oraz mnozenie

    *korupcję