    From: " kc" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: prowizja
    Date: Wed, 11 Nov 2009 15:55:29 +0000 (UTC)

    deq <d...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    http://wiadomosci.onet.pl/2076168,12,wlosi_boja_sie_
    szczepionek_na_nowa_grype
    ,i
> [...]
    różne
    > niepoważne zarzuty do ośmieszenia całej "idei sprzeciwu".
    >
    > Oczywiście żartuję z PiSowcami )) bo o ile nie mam złudzeń, że wiele osób
    na
    > swiecie lobbuje za konkretne wynagrodzenie i w grę wchodzi całkiem ładna
    > kasa (podali gdzieś, że samo GSK na szczepionkach ma wyciągnąć 3,5 mld
    > USD)... to nie mam wątpliwości, że te przygłupy pseudopolitycy z PISu
    robią
    > to jedynie z głupoty i widocznego gołym okiem ograniczenia umysłowego.

    Dużo napisałeś, a ja nie zrozumiałem z tego prawie nic. Kto to, wg ciebie,
    lobbuje za obowiązkowymi szczepieniami przeciwko grypie? PiS? Nie
    wiedziałem. A to pisiory. A wiesz co to są szczepienia obowiązkowe? Bo
    wydaje mi się, że nazwa cię zmyliła. PiS chciałby, żeby wszystko było
    bezpłatne w tym kraju, oszaleli chyba. Niech każdy płaci, jak chce być
    zaszczepiony, jak go nie stać, to nic po nim w naszym platformianym raju.

    pozdrawiam
    kc

    P.S. A z tą teorią zmniejszenia ludności świata poprzez szczepienie
    przeciwko grypie, to popelina jakaś. Jest 1000 szybszych i skuteczniejszych
    sposobów.