  • 1. Data: 2009-11-02 09:14:53
    Temat: przegapilem
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Przy przetargu na zakup wagonów metra mogło dojść do wręczenia łapówki -
    twierdzą autorzy filmu ,,Bankier. Prawdziwa historia Petera Vogla"

    Informacje w tej sprawie miał przekazać prokuraturze właśnie Vogel,
    szwajcarski bankier, który został zatrzymany w związku ze sprawą
    lobbysty Marka Dochnala.

    Przetarg rozstrzygnięty w 1998 roku nadzorował ówczesny wiceprezydent
    Warszawy z rekomendacji SLD Jerzy Lejk. Zapewniał w filmie, że przy tej
    transakcji nie było żadnych nieprawidłowości. Jednak zdaniem autorów
    filmu prokuratura niedługo może postawić zarzuty w tej sprawie.
    Film o Voglu wyemitowała wczoraj TVN 24.
    ---Koniec---

    Ach, q..., przegapiłem. Gdyby nie to, to bym coś o tym napisał :).
    Może będzie powtórzony.

  • 2. Data: 2009-11-02 09:28:00
    Temat: Re: przegapilem
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Film o Voglu wyemitowała wczoraj TVN 24.

    No to musiały być w nim kłamstwa, podobnie jak w filmie o Rydzyku który tez
    wyemitowała TVN a to wiadomo ruska, niemiecka i zydowska agentura + same
    kłamstwa.

    BTW po co sie tam pisiorki pchają jeden przez drugiego, to nie mam zielonego
    pojęcia.

  • 3. Data: 2009-11-03 09:53:14
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

> [...]
    > same kłamstwa.
    >
    > BTW po co sie tam pisiorki pchają jeden przez drugiego, to nie mam

    Już widziałem. W "Teraz My" były obszerne fragmenty. Pozdrowienia dla
    Pani Premier Hani Suchockiej i pana Marszałka prawie Króla :)

    Mimo wszystko postęp jest. Dzisiaj wstępem do błyskawicznej kariery w
    międzynarodowej bankowości jest zabieranie staruszce dowodu osobistego
    przed wyborami, a kiedyś trzeba był ją potraktować gazrurką i jeszcze
    żywcem podpalić...

    A i jeszcze jedno. Odpieprzcie się od Generała !