eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeklikujmy z openfinanceprzeklikujmy z openfinance
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: przeklikujmy z openfinance
    Date: Tue, 4 Jan 2011 23:43:13 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <ig07q0$2mk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-45-115-26.sta.asta-net.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1294180993 2772 77.45.115.26 (4 Jan 2011 22:43:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Jan 2011 22:43:13 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7600.16543
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: zlotowinfo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543910
    [ ukryj nagłówki ]

    przepraszam że ponownie z podobnym, ale uważam
    że taka odpowiedź z banku jest conajmniej śmieszna


    'Witam, w odpowiedzi na Pana pytanie: "przelew wyszedł po 12tej wychodzące
    mbanku 13:30 getin przychodzące 17:00 a kasy nadal nie ma na koncie"
    informuję, ze dane na kontach zostały zaktualizowane. Dane wyświetlają się
    poprawnie. Sugerujemy "przeklikanie" zakładek na profilu openonline.pl,
    wylogowanie i ponowne zalogowanie celem odświeżenia danych.'


    czemu bank który jest świadomy ułomnosci własnego systemu nie chce tego
    naprawić, w dodatku dając porady typu "przeklikanie"
    no dosłownie żal... a wada ma długą historię


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1