  • 1. Data: 2013-06-28 15:13:45
    Temat: przelew BZWBK->BGŻ OPTIMA - dziwny opis
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    przelewam z BZWBK do BGŻ OPTIMA i w BGZO widze za kazdym razem w
    opisie przelewu dodane na koncu tego co wpisalem: 1/CCS/... i tu
    dalej jakies cyferki lub cyferki oraz litery IKD_MA.

    Co to za szlaczki? Z mbąka nie ma krzaczków do BGŻO. Dlaczego BZWBK
    coś dodaje od siebie do tego sosu?

    WAM

  • 2. Data: 2013-06-28 20:43:01
    Temat: Re: przelew BZWBK->BGŻ OPTIMA - dziwny opis
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-28 15:13, WAM pisze:
    > Co to za szlaczki? Z mbąka nie ma krzaczków do BGŻO. Dlaczego BZWBK
    > coś dodaje od siebie do tego sosu?

    To najprawdopodobniej BGZOptima ma jakiś problem z parsowaniem
    komunikatów Elixiru. U mnie przelewy z tego samego banku (Allianz i
    Sync) raz mają, a raz nie te dodatkowe dane w tytule.