  • 1. Data: 2003-11-23 20:00:54
    Temat: przelew do TP S.A.
    Od: "Qbaa" <k...@s...toya.net.pl>

    Witam całą grupę po raz pierwszy!!! Mam pewien problem: chcę zdefiniować
    przelew przez internet do z mojego konta w Inteligo do TP S.A. ale faktura
    wystawiona jest na mojego ojca. Czy mogę zrobić to bez przeszkud i czy
    wszystko będzie w porządku? Co powinienwm wpisać w pole "tytułem", aby nie
    było żadnych nieporozumień?

    --
    Dziękuję z góry i pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2003-11-23 20:16:39
    Temat: Re: przelew do TP S.A.
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpr3rn$39c$...@S...icm.edu.pl,
    Qbaa <k...@s...toya.net.pl>:
> [...]
    > S.A. ale faktura wystawiona jest na mojego ojca. Czy mogę zrobić to
    > bez przeszkud i czy wszystko będzie w porządku?

    Bez przeszkud.

    > Co powinienwm wpisać
    > w pole "tytułem", aby nie było żadnych nieporozumień?

    Mozesz wpisac nazwisko ojca, numer ident. klienta i numer faktury, ale
    prawdopodobnie jest to i tak tylko jego rachunek (zindywidualizowany) i
    nawet jak wpiszesz jakies bzdury lub nic to i tak bedzie OK. Ktos sie
    pomylil kilka mies. temu i zaplacil na moj numer konta w TPSA. Nie mogli
    przeksiegowac, wyslali mi wezwanie do zwrotu tej obcen wplaty listem za
    potwierdzeniem odbioru...

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-24 11:16:56
    Od: Łagoda <lagoda.NO*SPAM@kki.net.pl>

> [...]
    > wystawiona jest na mojego ojca. Czy mogę zrobić to bez przeszkud i czy
    > wszystko będzie w porządku? Co powinienwm wpisać w pole "tytułem", aby

    Ja tak robie. Nie ma problemu. (ale DIALOG)
    ______________MAT______

  • 4. Data: 2003-11-24 20:17:25
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Qbaa pisze:
    >Co powinienwm wpisać w pole "tytułem", aby nie było żadnych nieporozumień?

    Ja robię tak jak ty masz zamiar robić:) Wpisuję tylko numer faktury.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 5. Data: 2003-11-24 21:28:05
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Radek B napisał:

    > Ja robię tak jak ty masz zamiar robić:) Wpisuję tylko numer faktury.

    Numer faktury zawiera w sobie numer ewidencyjny. Nie caly, ale powinno
    wystarczyc. Numer konta chyba tek samo - nie mam pod reka faktury, wiec
    nie sprawdze.

    Bartol