  • 1. Data: 2003-11-23 16:50:04
    Temat: Bezplatne konta - efekty widac :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nie ma obiadu za darmo - ktos musi za to zaplacic.
    W mBanku jakosc uslug swiadczonych poprzz mLinie systematycznie spada - jak
    dotad cicho bylo o drugim "darmowym" banku - Lukasie.
    Ale oto w GB jest ciekawy artykul, z ktorego zacytuje tylko fragment:

    "Instytut Pentor przeprowadził kolejny "Audyt bankowości detalicznej",
    jednym z badanych zagadnień był odsetek niezadowolonych z szybkości i
    sprawności placówki klientów"
    Wyniki:
    Bank Pekao 12%
    Lukas Bank 10%
    PKO BP 10%
    Kredyt Bank 8%
    BGŻ 5%
    Bank Millennium 5%
    BZ WBK 4%
    BPH PBK 3%
    Bank Handlowy 3%

    Ciekawe, co? :)
    Stawiam, ze jednak w przyszlym roku pojawia sie jakies ograniczenia i w
    mBanku i Lukasie - prawdopodobnie beda cos z minimalnym saldem kombinowali i
    uzywanymi produktami - jak w Millnnium.
    W sumie - i dobrze :)

  • 2. Data: 2003-11-23 18:56:49
    Temat: Odp: Bezplatne konta - efekty widac :)
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    > Lukas Bank 10%
    Lukas ma jedna wade - mnostwo kredytow - splat i przyznawania - i w tym
    samym stnowisu co obsluga innych.. Ale za to ma naprawde extra internetowy
    kanał... No i jak się trafi na godziny bez kreytobiorców ( np wieczorem koło
    19) to szybko i sprawnie....
    Swoja droga nie wiem, czy istnieje bank o bezkolejkowej obsłudze...
    A jesli istnieje to z czegoon żyje?

  • 3. Data: 2003-11-23 19:02:10
    Temat: Re: Bezplatne konta - efekty widac :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    k...@i...pl <k...@i...pl> wrote:
    naprawde extra
    > internetowy kanał... No i jak się trafi na godziny bez

    khem, khem - z tym kanalem, to raczylbym sie nie zgodzic, ale to moja
    prywatna opinia ;)
    P.S. JA sobie kanal zablokowalem i chyba bede musial sie przejsc do tej
    placowki co teraz w TV ja widac w reklamie Kawa czy Herbata, zeby
    podowiadywac sie co i jak ;)

  • 4. Data: 2003-11-23 19:45:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpr07b$d72$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:
> [...]
    > P.S. JA sobie kanal zablokowalem i chyba bede musial sie przejsc do
    > tej placowki co teraz w TV ja widac w reklamie Kawa czy Herbata, zeby

    Lepiej wykorzystasz czas przeszukując archiwum grupy. Są 3 procedury
    odblokowywania kanału int. o różnej głębokości ingerencji. Zacznij od tego
    najpłytszego i najtańszego :)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-23 19:54:11
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bpr07b$d72$...@n...onet.pl...
    > khem, khem - z tym kanalem, to raczylbym sie nie zgodzic, ale to moja
    > prywatna opinia ;)
    Ha... BARDZO rzadko mam potrzebę natychmistowego podejrzenia stanu konta,
    wiec najwieksza niedogodnośc: widok z-wczorajszego-dnia operacji 9 bo saldo
    po pewnym czasie sie aktualizuej) nie jest dla mnie istotnym brakiem. Juz
    iekszym jest totalny brak dostepu przez net do karty kredytowej ( do jej
    historii).
    Być moze osoby bardzo aktywne jeśli chodzi o operacje potrzebują stnu sprzed
    sekund - dla nich rzeczywiście już taki mbank jest lepszy.
    natomaist ja czasme gubię rózne kwitki z banku i możliwośc natychmiastowego
    dostania recepisu jest dla mnie dużym atutem. Kiedyś urząd skarbowy po 5
    miesiącach mnie zaczłą ścigac za zaplacony mandat, oczywisce dowó przesłania
    juz danow poszedł do recyklingu:) kilk aminut i 1 złoty i miałem dowód w
    ręku.
    No ale to nie jest o kanale internetowym....

  • 6. Data: 2003-11-23 20:42:28
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > dotad cicho bylo o drugim "darmowym" banku - Lukasie.
    > Ale oto w GB jest ciekawy artykul, z ktorego zacytuje tylko fragment:

    Trochę mi ten komentarz nie pasuje do przedstawionych danych, bo ani Pekao,
    ani PKO do darmowych wybitnie nie należą, zresztą podobnie jak pozostałe
    wymienione banki :^)
    A Lukas - nie wiem co z tym bankiem jest nie tak, ale jest faktem, że ile
    razy tam byłem, tyle razy musiałem sobie poczekać... A miałem u nich tylko VC
    i do chodzenia gdziekolwiek, a w szczególności do banku, wyrywny wybitnie nie
    jestem.

    Jeśli chodzi o mBank, to moim zdanem przynajmniej część obecnych problemów z
    dostępnością mLinii, pomijając klęskę urodzaju, wynika z niedoskonałości ich
    systemu transakcyjnego. Sporo rzeczy które naród mając hasła jednorazowe
    mógłby sam wykonać przez net wymagają kontaktu z mLinią:
    Zamówienie, aktywacja karty, blokada karty - zadzwoń do mLinii (od niedawna
    jest obsługa przez net, ale mam jeszcze starego delfinka, więc nie wiem co
    jest warta)
    Chcesz dodatkowego eMaxa - zadzwoń do mLinii
    Chcesz FI - Zadzwoń do mLinii
    Ustanowienie, zmiana pelnomocnika - Zadzwoń do mLinii
    Zapis na wypadek śmierci - Zadzwoń do mLinii
    Ustanowienie współwłaściciela - Zadzwoń do mLinii

    Być może mBank osiągnął lub niedługo osiągnie masę krytyczną przy której
    koszt rozbudowy systemu IT będzie mniejszy niż dalsza rozbudowa kanału
    telefonicznego.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 7. Data: 2003-11-23 21:15:39
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Nie ma obiadu za darmo - ktos musi za to zaplacic.
    (...)

    A ten na początku stawki -pekao- to darmowy jest ?
    ;-)))

    > Stawiam, ze jednak w przyszlym roku pojawia sie jakies ograniczenia i w
    > mBanku i Lukasie - prawdopodobnie beda cos z minimalnym saldem kombinowali i
    > uzywanymi produktami - jak w Millnnium.

    Eeee najpierw zamkną rok, później będą się chwalić, że mB jest dochodowy - tzn.
    że przekroczył punkt krytyczny i zaczyna zarabiać. A później dopiero wprowadzą
    jakieś opłaty w mBanku ;) Wówczas na pbb będzie lamęt i narzekania, dla
    niektórych koniec świata ;DDD

    mBank MUSI wprowadzić jakieś opłaty żeby zacząć chociaż wychodzić na zero, bo
    przecież w mB jest mnóstwo klientów generujących WYŁĄCZNIE koszty. Poza tym,
    żeby mB był nadal konkurencyjny (eurobank - rzepa podaje, ze ma 64 'placówek'; a
    inteligo wiadomo...) trzeba coś zrobić z wpłatami, umowami etc. Pojawi sie
    pewnie więcej mKiosków, punktów kredytowych. A przecież to wszystko kosztuje...

    Niezależnie od powyższego jestem przekonany, że w przyszłym roku (to już za
    miesiąc i trochę ;)) znowu do łask wróci młodsze dziecko BRE - MultiBank ;)

    --
    Witek

  • 8. Data: 2003-11-23 21:54:53
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bpqope$9pr$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > BGŻ 5%

    To chyba żarty jakieś. Ten bank pobił wszelkie rekordy i osiągnął
    wszelkie szczyty, gdy jedna z pań siedzących przy okienku zrobiła
    sobie przerwę, wyjęła jakąś konserwę i zaczęła zawartość wydłubywać
    nożem i wkładać do paszczy. Mi paszcza w tym momencie opadła.

    Renata

  • 9. Data: 2003-11-23 22:31:27
    Temat: Re: Bezplatne konta - efekty widac :) Multi
    Od: "MAX" <max_kr[n_o__s_p_a_m@poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bpqope$9pr$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > "Instytut Pentor przeprowadził kolejny "Audyt bankowości detalicznej",
    > jednym z badanych zagadnień był odsetek niezadowolonych z szybkości i

    ciekawe gdzie znajduje się tutaj Multi. Ja po trzech kontaktach z CUF w
    Krakowie mam raczej niemiłe odczucia. Ogonek na kilka osób, a tu tylko jedna
    pani sie uwija (kasa albo okienko uniwersalne - jak zwał tak zwał). Po
    odstawniu swojego dowiedziałem się, że niestety ona mnie nie może obsłużyć -
    odesłała mnie do innej pani, a że ta akurat nie raczyła siedziec w swoim
    boksie, to sobie poczekałem 20 minut - na jeden papierek. Teraz już jestem
    ostrożny w twierdzeniu, że czeka się tylko w PKO BP.

    MAX

  • 10. Data: 2003-11-23 23:04:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witek <j...@c...barg.sv> wrote:
    > A ten na początku stawki -pekao- to darmowy jest ?
    > ;-)))

    A kto obecnie prowadzi darmowe konta? Dwa najpopularniejsze banki to Lukas
    (marmurek) i mBank. Brakujacy zatem komentarz - Lukas porownywany do Pekao i
    PKO BP... Zenada ;)