  • 11. Data: 2010-10-19 13:28:19
    Temat: Re: przelew elixirem idzie 2 dni?
    Od: r...@p...onet.pl

    > mbank utrzymuje, ze przelew elixirem idzie 2 dni. nie potrafi tego podeprzec
    > zadnym dokumentem, nie jest to napisane w regulaminie. to nieprawdopodobne -
    > XXI wieku, przy 3 sesja elixiru dziennie przelew idzie 2 dni?

    Ba! nawet i 5 dni może iść!

    Załóżmy że nadajesz przelew 24 grudnia (gdy wypada w środę) lub 22 grudnia
    (gdy wypada w piątek) po południu.

    Przelew dojdzie po 5 dniach.

  • 12. Data: 2010-10-19 15:29:16
    Temat: takei rzeczy tylko w PZA allegro :-)
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 13. Data: 2010-10-19 16:49:32
    Temat: Re: takei rzeczy tylko w PZA allegro :-)
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    wyslany 21 grudnia 2012 roku bedzie szedl nawet szesc dni

  • 14. Data: 2010-10-19 19:45:23
    Od: " job" <j...@g...pl>

    no wiec tak - p/p byl wyslany w piatek, nie wiem ktora sesja (raczej 2 lub 3).
    doszedl dzis 2 sesja. to jest chore, zeby p/p szedl elixirem 2 dni robocze!

    ja caly czas pisze o dniach roboczych, weekendu nie licze. napisalam do kiru -
    olali mnie. czy czlowiek jest bezradny wobec tej machiny? tak nie moze byc.
    wysylam i otrzymuje wiele przelewow i jeszcze ani razu przelew nie szedl 2
    dni! nie chce tego tak zostawiac, ale nie mam pomyslu, gdzie zlozyc reklamacje...

  • 15. Data: 2010-10-20 09:29:46
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik " job" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze byc. wysylam i otrzymuje wiele przelewow i jeszcze ani razu przelew
    > nie szedl 2 dni! nie chce tego tak zostawiac, ale nie mam pomyslu, gdzie

    KIR, jako świadczący usługi dla banków, nie przyjmuje reklamacji od klientów
    banków, tylko od samych banków.
    Zgłoś reklamacje do swojego banku, lub do arbitra bankowego przy ZBP.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 16. Data: 2010-10-20 09:52:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 11:29:46 +0200, MacGregor napisał(a):

    > KIR, jako ?wiadcz?cy us?ugi dla banków, nie przyjmuje reklamacji od
    > klientów banków, tylko od samych banków.
    > Zg?o? reklamacje do swojego banku, lub do arbitra bankowego przy ZBP.

    Ale po co? Przecież chyba w żadnym banku nie ma takiej gwarancji, że
    przelew wysłany np. II sesją dojdzie do innego banku też tak samo II
    sesją.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2010-10-20 11:07:01
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    > Ale po co? Przecież chyba w żadnym banku nie ma takiej gwarancji, że
    > przelew wysłany np. II sesją dojdzie do innego banku też tak samo II
    > sesją.

    Niezupełnie. A nawet zupełnie nie.
    To co bank nadający wyśle na sesje bank odbierający dostaje w ranach tej
    samej sesji.
    Wiele banków niestety robi tak, że dane z poprzedniej sesji odbiera dopiero
    przy wysyłaniu na kolejną sesję.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 18. Data: 2010-10-20 11:49:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 13:07:01 +0200, MacGregor napisał(a):

    > Niezupe?nie. A nawet zupe?nie nie.
    > To co bank nadaj?cy wy?le na sesje bank odbieraj?cy dostaje w ranach tej
    > samej sesji.
    > Wiele banków niestety robi tak, ?e dane z poprzedniej sesji odbiera
    > dopiero przy wysy?aniu na kolejn? sesje.

    Ale to dalej nic nie zmienia, bo żaden bank nie daje takiej gwarancji i
    co więcej nie jest obligowany żadną ustawą aby takie gwarancje dawać. Co
    jest raczej oczywiste, bo różne losowe wypadki się zdarzają.

    PS skonfiguruj poprawnie swój czytnik i deklaruj kodowanie.

    --
    xbartx