  • 1. Data: 2008-05-01 20:06:30
    Temat: przelew z KK Millennium
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Wedlug tego http://biznes.onet.pl/0,1739718,wiadomosci.html artykulu w
    Millennium mozna za 3zl dokonac przelewu pieniedzy z karty kredytowej. Nie
    moge odnalezc takiej opcji w Taryfie oplat i prowizji. Sciema?

  • 2. Data: 2008-05-01 20:24:29
    Temat: Re: przelew z KK Millennium
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 1 Maj, 22:06, "bartekE320" <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > Millennium mozna za 3zl dokonac przelewu pieniedzy z karty kredytowej. Nie
    > moge odnalezc takiej opcji w Taryfie oplat i prowizji. Sciema?

    NIe ściema, tylko autorzy artykułu pisali go w marcu, kiedy to
    rzeczywiście przelew, a dokładniej Płatności za Rachunki kosztowały 3
    zł. Od 1 kwietnia zniesiono tą opłatę. Autorzy o tym nie wspomnieli,
    tylko potraktowali informację jako przelewy na dowolny rachunek, a
    takiej opcji Milluś nie ma. Ma natomiast wspomniane płatności za
    rachunki (bezgotówkowa transakcja z zerową prowizją), jest spłata
    karty kredytowej z innego banku obciążona jednoprocentową prowizją
    oraz pożyczka gotówkowa, czyli przelew z rachunku karty na rachunek
    osobisty w Mille, przy czym traktowany jest jak transakcja gotówkowa.
    Autorzy artykułu nie przyłożyli się do niego zupełnie. Nie wpadli na
    pomysł sprawdzenia co oferuje Lukas. Jeżeli w Expanderze tak dobrze
    dopierają oferty kredytowe dla klientów jak piszą artykuły, to ja
    nigdy z usług tego pośrednika nie skorzystam.

  • 3. Data: 2008-05-02 06:36:59
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    k...@g...pl pisze:
    > Autorzy artykułu nie przyłożyli się do niego zupełnie. Nie wpadli na
    > pomysł sprawdzenia co oferuje Lukas
    A oferuje możliwość przelewów z rachunku karty rozliczanych jak
    transakcje bezgotówkowe?

  • 4. Data: 2008-05-02 16:04:48

    On 2 Maj, 08:36, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    > k...@g...pl pisze:> Autorzy artykułu nie przyłożyli się do niego
    zupełnie. Nie wpadli na

    > A oferuje możliwość przelewów z rachunku karty rozliczanych jak
    > transakcje bezgotówkowe?

    Przelewy z tytułu płatności za czynsz, prąd, gaz itp. traktowane są
    jako bezgotówkowe. Przelew na dowolny rachunek traktowany jest jako
    transakcja gotówkowa.