  • 1. Data: 2008-05-01 11:20:29
    Temat: [mBank] Spłata KK
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Pomieszało mi się, więc zwracam się o pomoc w rozwianiu pewnej kwestii :)
    Tytułem wstępu:
    - Okres rozliczeniowy - do 26. każdego miesiąca.
    - Wszystkie transakcje bezgotówkowe.
    I teraz: 26.04 bank generuje dla mnie zestawienie za poprzedni okres. Załóżmy,
    że do spłaty jest 2000 zł a ja spłacam 1000 zł do 02.05. Następnie 05.05
    dokonuję transakcji na 5000 zł. I teraz pytanie: jakie zadłużenie będę miał na
    26.05, czyli w momencie podsumowania kolejnego okresu rozliczeniowego. Czy
    będzie to 1000 zł (powiększone o odsetki za okres od 02.05 do 26.05) + 5000 zł
    liczone jako transakcja bezgotówkowa z GP do 18.06? Czy też może 1000 zł
    (powiększone o odsetki za okres od 02.05 do 26.05) + 5000 zł (powiększone o
    odsetki za okres od 05.05 do 26.05)? Dotychczas sądziłem, że wersja pierwsza,
    ale znajomy wprowadził mnie w lekką konsternację twierdzeniem, że ta druga stąd
    chciałem zasięgnąć języka :)

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 2. Data: 2008-05-01 11:34:00
    Temat: Re: [mBank] Spłata KK
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pierwsza,
    > ale znajomy wprowadził mnie w lekką konsternację twierdzeniem, że ta druga

    Żadna z powyższych wersji nie jest prawdziwa.

    Od transakcji na 5k nie będzie żadnych odsetek. Podobnie od ewentualnych
    innych bezgotówkowych rozliczanych po 26.04.

    Jesli nie spłacisz tego tysiąca zł w terminie określonym w wyciągu, będą
    odsetki od wszystkich transakcji z poprzedniego okresu rozliczeniowego od
    dni ich dokonania do dnia ich spłaty (w przypadku tego 1000 zł spłaconego)
    lub do dnia wygenerowania kolejnego wyciągu (w przypadku tej niespłaconej
    reszty).

    marekz