  • 11. Data: 2003-09-27 22:30:06
    Temat: Re: przelewy do azji
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Pelna lista ;) to:
    > MultiBank, Nordea Bank i Millennium

    Poprawka :) Od 15 wrzesnia dolaczyl KB!!!!
    Eh - brawo dla nich za polityke informacyjna ;)
    (moja poprzednia wersja byla bledna, bo buszowalem gwoli prawdy po demie, a
    nie swoim koncie, ale zalogowalem sie wlasnie na swoje i jest taka opcja)

  • 12. Data: 2003-09-27 23:47:55
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "MarSzal" <m...@w...pl> wrote in message
    > Kredyt Bank również

    Qrcze - trzeci raz przeglądam TOiP KB i nie mogę znaleźć opłat za przekazy
    importowe. Możesz podpowiedzieć ?
    Chodzi mi o opłatę za przekaz + ew. opłaty gdy zadeklaruję pokrycie kosztów
    banków pośredniczących (tj. czy rozliczane jest to po kosztach
    rzeczywistych, czy jest stała opłata jak np. w WBK 25 EUR).

    Pozdrawiam
    GOL

  • 13. Data: 2003-09-28 07:35:35
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    http://www.kredytbank.pl/o_banku/Taryfa_oplat_i_prow
    izji/

    jeśli chodzi o koszty OUR (wszystkie jakie są pokrywa zleceniodawca), to w
    KB nie ma opłat stałych, każda prowizja banku zagranicznego zależy od drogi
    bankowej, kwoty i banku docelowego
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2003-09-29 08:56:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MarSzal"
    > jeśli chodzi o koszty OUR (wszystkie jakie są pokrywa zleceniodawca), to w
    > KB nie ma opłat stałych, każda prowizja banku zagranicznego zależy od
    drogi
    > bankowej, kwoty i banku docelowego

    uwazajcie na Millenet - koszt tez jest procentowy ale jesli zgodzisz sie
    pokrywac koszty obcego banku to placisz nie mniej niz 145 zl - jak wyjdzie
    wiecej to potem doplacisz, a jak mniej to twoja strata.

    a do tego jest jeszcze kilka innych oplat stalych
    *** blad ***