  • 1. Data: 2009-01-27 12:25:57
    Temat: przelewy w DB pomiędzy własnymi rachunkami :)
    Od: plusz <p...@g...com>

    zadałem pytanie w DB, dlaczego mój przelew pomiędzy własnymi
    rachunkami złożony w internecie szedł ponad 12 godzin - odpowiedź
    poniżej:

    Szanowny Panie, W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie, w którym zawarł
    Pan swoje uwagi, dotyczące kwestii realizacji przelewu składanego za
    pośrednictwem systemu db easyNET, pragniemy przedstawić stanowisko
    Banku w przedmiotowej sprawie. W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji
    dokonaliśmy szczegółowej analizy na podstawie, której stwierdziliśmy
    co następuje. W dniu 07/01/2009r., o godz.: 18:45:27, za pośrednictwem
    aplikacji internetowej db easyNET, dokonał Pan zarejestrowania
    zlecenia przelewu wewnętrznego na rachunek konta oszczędnościowego, na
    kwotę 12 858,00 zł. Informujemy, że zlecenia złożone po 18:00 (tj. po
    zamknięciu dnia operacyjnego), zostają zreplikowane do systemu
    operacyjnego w najbliższym dniu roboczym, tj. po godzinie 07:00 (po
    otwarciu kolejnego dnia operacyjnego). Zlecenia złożone w dniu
    roboczym w Banku po zakończeniu dnia operacyjnego będą realizowane w
    najbliższym dniu roboczym w Banku. W celu uniknięcia podobnych
    sytuacji w przyszłości prosimy o składanie dyspozycji przelewów
    wewnętrznych w godzinach od 08:00 do 18:00. Wówczas przelewy
    wewnętrzne będą realizowane na bieżąco. Wyrażamy nadzieję, iż nasze
    wyjaśnienie będzie dla Pana wystarczające. Z poważaniem, Deutsche Bank
    PBC S.A.

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2009-01-27 12:38:52
    Temat: Re: przelewy w DB pomiędzy własnymi rachunkami :)
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
    zadałem pytanie w DB, dlaczego mój przelew pomiędzy własnymi
    rachunkami złożony w internecie szedł ponad 12 godzin - odpowiedź
    poniżej:

    No coz - to raczej standard.
    Chcesz miec blyskawicznie? - to mBank, Inteligo..., inne oferty BRE i PKO
    BP... - i moze jeszcze cos innego

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-01-27 13:23:20
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > zadałem pytanie w DB, dlaczego mój przelew pomiędzy własnymi
    > rachunkami złożony w internecie szedł ponad 12 godzin - odpowiedź

    Standard twierdzisz? Może dojczlandzie, bo u nas to raczej nie, bo sam tu
    oznajmiasz:

  • 4. Data: 2009-01-27 14:44:07
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

[...]

    A czy DB gdzieś Tobie "obiecywał" że bedzie online?
    Zalezy Tobie na takich przelewach to wybierz mBank, Inteligo czy chociaz
    e-Skok.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-01-27 21:46:26
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 27 Sty, 15:44, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A czy DB gdzieś Tobie "obiecywał" że bedzie online?
    > Zalezy Tobie na takich przelewach to wybierz mBank, Inteligo czy chociaz
    > e-Skok.

    no właśnie - ale nigdzie nie piszą, że online jest tylko od 8 do 18 :)
    a co najciekawsze, chodziło o przelew z ROR na konto oszczędnościowe -
    czyli wewnątrz

    a w ogóle przelew złożony przez easynet chyba po drugiej stronie pani
    w okienku odbiera i kwitek z pieczątką przystawia :) zanim uaktualni
    się widok w przeglądarce, mija 20 minut - w tym czasie nie widać, czy
    system przelew przyjął, czy może odrzucił
    jeszcze dużo pracy przed nimi :) ale może kupią jakiś nowoczesny
    polski bank i będzie lepiej - jest obecnie okazja

    --
    plusz

  • 6. Data: 2009-01-28 11:22:39
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Zbigniew Demidowicz pisze:

    p.googlegroups.com...

    W ING też tak jest

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 7. Data: 2009-01-28 16:28:56
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    plusz pisze:

> [...]
    > wewnętrzne będą realizowane na bieżąco. Wyrażamy nadzieję, iż nasze
    > wyjaśnienie będzie dla Pana wystarczające. Z poważaniem, Deutsche Bank

    Się ciesz, że nie masz db powerNET dla firm. Wtedy bank zmusiłby Cię do
    wyłączenia Javy Suna i zainstalowanie w jej miejsce niewspieranej od lat
    Javy MS. Bo tak. :-)