  • Data: 2006-11-03 08:36:10
    Temat: przelewy z UK konto z mozliwoscia obslugi internetowej
    Od: as <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni grupowicze,
    Przyszlo mi zarabiac w GBP, niemniej czesc problemow pozostawiam tutaj i
    za te problemy musze placic w zlotowkacj.
    Szukam najmniej problematycznego i niedrogiego sposobu na transfer
    pieniedzy z UK, przewalutowanie i zdalne wykonanie przelewow z zlotowkach.

    JAk na laika przystalo, kombinuje- przejazalam archiwum grupy ale nie
    wszystko jest dla mnie jasne.
    prosze doradzcie mi....

    Sposob 1
    zalozenie konta walutowaego i zlotowkowego w polskim banku i przelewanie
    z UK funtow do PL przewalutowanie, i dalej zdalne przelewy na polskie
    konta elektrowni i innych takich...

    Sposob 2
    Nie wiem czy to dobzre zrozumialam, ale przeczytalam gdzies, ze konta
    zlotowkowe w polskich bankach moga przyjmowac przelewy walutowe i
    przeliczac je po kursie dnia. Czy to parwda?

    Moze macie inne sugestie i pomysly?
    Nie planuje obracac duzymi sumami (pzrelewy na kilkadziesiat zlotych- w
    sumie do 7 przelewow w miesiacu za mniej niz 1000 zl) , tak ze
    najwazniejsze jest to, aby jednorazowe oplaty zwiazane z takimi
    operacjami nie byly zbyt duze

    Pozdrawiam z gory serdecznei dziekuje za wszystkie rady wskazowki i sugestia
    Joanna