  • 1. Data: 2012-07-03 11:08:23
    Temat: status prawny Syneczka
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Tak się zastanawiam: kto jest, zdaniem banku, stroną umowy zawartej z
    klientami Alior Sync? Widziałem niedawno umowę (B2B), gdzie Alior
    próbował się uprzeć, że stroną umowy jest Alior Sync Oddział Alior Bank
    SA, podczas gdy:

    - oddział przedsiębiorcy nie ma osobowości prawnej
    - na 3 lipca w KRS Aliora nie ma nawet czegoś takiego jak Alior Bank SA
    Oddział Sync (w rubryce oddziały pod poz. 208 jest Oddział Alior Bank
    Express, zaś ostatnia poz. 209 to Oddział w Świebodzinie) -- nb. od paru
    dni KRS każdej spółki można za darmo pobrać z

    https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu

    Czy ktoś, kto ma jakieś papiery od Syneczka, może mi powiedzieć co tam
    bank pisze o sobie w nagłówku?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 2. Data: 2012-07-03 11:24:58
    Temat: Re: status prawny Syneczka
    Od: Igor Kupczyński <p...@g...com>

    On Tuesday, 3 July 2012 11:08:23 UTC+2, Olgierd wrote:
> [...]
    >
    > https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu
    >
    > Czy ktoś, kto ma jakieś papiery od Syneczka, może mi powiedzieć co tam

    Jest tak:

    "Umowa Zintegrowana
    W dniu XXXX pomiędzy:
    Alior Sync Oddział Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 94,
    wpisany pod numerem KRS
    0000305178 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Miasta
    Stołecznego Warszawa, XII
    Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP 1070010731; wysokość kapitału
    zakładowego i kapitału
    wpłaconego: 512 500 000,00 zł, zwanym dalej Bankiem"

    Co jak prosto sprawdzić przekłada się na ALIOR BANK SPÓŁKA AKCYJNA.

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2012-07-03 11:48:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 03 Jul 2012 02:24:58 -0700, Igor Kupczyński wrote:

    > "Umowa Zintegrowana W dniu XXXX pomiędzy:
    > Alior Sync Oddział Alior Bank S.A.

    Czyli do dupy.

    > Co jak prosto sprawdzić przekłada się na ALIOR BANK SPÓŁKA AKCYJNA.

    Tak, zdaniem Aliora tak się przekłada. Nawet jeśli tego oddziału nie mają
    w KRS.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org