  • Data: 2008-03-14 19:20:43
    Temat: przelewy z karty kredytowej - poprawiam cash flow
    Od: aceJacek <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Aloha,

    Multibank umożliwia przelewy z karty kredytowej. Niestety, nie da się tego
    zrobić przez internet, a u konsultanta z BOKu to 2% kwoty przelewu. Masakra.
    Niestety, nie znalazłem tego w cenniku na stronach banku, więc gdy uprzejma
    pani w słuchawce poinformowała mnie o tym - trochę mnie zatkało.

    Wiem, że Citi oferuje podobną funkcjonalność. Wada: trzeba zdefiniować
    przelewy w citifonie. Nim spędzę pół godziny dyktując numery kont, mam jedno
    pytanie: czy ktoś z was korzysta z tej funkcjonalności? Chciałbym wiedzieć
    coś więcej poza marketingowym bla-bla-bla (tym razem pana) w słuchawce.

    zdrówka, aceJacek

    --
    http://olewaczers.eu.org
    http://citroenzx.fuks.pl