  • 1. Data: 2008-03-14 19:20:43
    Temat: przelewy z karty kredytowej - poprawiam cash flow
    Od: aceJacek <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid>

    Aloha,

    Multibank umożliwia przelewy z karty kredytowej. Niestety, nie da się tego
    zrobić przez internet, a u konsultanta z BOKu to 2% kwoty przelewu. Masakra.
    Niestety, nie znalazłem tego w cenniku na stronach banku, więc gdy uprzejma
    pani w słuchawce poinformowała mnie o tym - trochę mnie zatkało.

    Wiem, że Citi oferuje podobną funkcjonalność. Wada: trzeba zdefiniować
    przelewy w citifonie. Nim spędzę pół godziny dyktując numery kont, mam jedno
    pytanie: czy ktoś z was korzysta z tej funkcjonalności? Chciałbym wiedzieć
    coś więcej poza marketingowym bla-bla-bla (tym razem pana) w słuchawce.

    zdrówka, aceJacek

    --
    http://olewaczers.eu.org
    http://citroenzx.fuks.pl

  • 2. Data: 2008-03-14 19:22:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    aceJacek napisał(a):
> [...]
    > coś więcej poza marketingowym bla-bla-bla (tym razem pana) w słuchawce.

    Zdefiniowanie przelewu w Citi trwa chwilke. A definiowalem dodatkowo w
    niedziele, gdzie wiadomo jak jest z kadrami.

    Ja korzystam i sobie chwale.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-03-14 19:47:21
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    Mithos wrote:
    > Zdefiniowanie przelewu w Citi trwa chwilke. A definiowalem dodatkowo w
    > niedziele, gdzie wiadomo jak jest z kadrami.
    >
    > Ja korzystam i sobie chwale.

    Troche OT: Citi jest BEZNADZIEJNY jeśli chodzi o zwykłe przelewy z konta
    za granicę. Też trzeba definiować, a prawidłowe wpisanie przez
    konsultanta słów "National Bank" zakrawało o cud, nie mówiąc już o
    azjatyckim imieniu adresata...

    P.

  • 4. Data: 2008-03-14 20:15:36
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > Zdefiniowanie przelewu w Citi trwa chwilke. A definiowalem dodatkowo w
    > niedziele, gdzie wiadomo jak jest z kadrami.
    >
    > Ja korzystam i sobie chwale.

    A czy można zdefiniować własny rachunek w innym banku jako odbiorcę, czy
    kręcą nosem?

    k.

  • 5. Data: 2008-03-14 20:27:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kashmiri napisał(a):
    > A czy można zdefiniować własny rachunek w innym banku jako odbiorcę, czy
    > kręcą nosem?

    Nie wiem. Podobno mozna. Ja jednak oplacam tylko prawdziwe rachunki.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-03-14 20:35:05
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > Nie wiem. Podobno mozna. Ja jednak oplacam tylko prawdziwe rachunki.

    Też bym chciał opłacać PRAWDZIWE raty kredytowe.

    I nie wiem czy citiludki marudzą czy nie.

    k.

  • 7. Data: 2008-03-14 21:01:23
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    kashmiri <k...@i...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Też bym chciał opłacać PRAWDZIWE raty kredytowe.
    >
    > I nie wiem czy citiludki marudzą czy nie.

    Mnie właśnie cały czas zastanawia JAK weryfikują czy nr konta jest od danej
    instytucji czy prywatny - przecież dane mogę podać fikcyjne (np. odbiorca
    Spółdzielnia Mieszkaniowa, a nr konta swój). O ile w przypadku np. rachunków
    telefonicznych nie ma problemu (bo nr rozliczeniowy sugeruje np. speedcollect)
    o tyle w przypadku płatności np. do spółdzielni czy firmy internetowej jest to
    wątpliwe.

    Sinus

  • 8. Data: 2008-03-14 21:51:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-03-14, Sinus <s...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Mnie właśnie cały czas zastanawia JAK weryfikują czy nr konta jest od danej
    > instytucji czy prywatny - przecież dane mogę podać fikcyjne (np. odbiorca
    > Spółdzielnia Mieszkaniowa, a nr konta swój).

    Nijak. Po prostu jak się ktoś przyzna/spyta, to odmawiają. Na grupie już
    parę osób pisało, że można podać swoje konto i jeśli się wymyśli do tego
    jakąś nazwę, to taki manewr przejdzie.

    Osobiście nie testowałem, bo faktycznych rachunków mam tyle, że schodzi
    mi cała karta (a niestety Citi nie chce mi dać większych limitów. :(

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2008-03-14 23:33:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" fremao$udm$...@n...interia.pl

    > A czy można zdefiniować własny rachunek w innym banku jako odbiorcę, czy kręcą
    nosem?

    Nie można, chyba że fuksem.

    W WBK i w Getin możesz podać swój. W WBK taki
    przelew kosztuje 3 złote bez względu na kwotę.

    Pod koniec ubroku WBK dawał 50 złotych za kartę i tyleż
    za oszczędzanie w nim 1000 złotych prze jeden miesiąc. :)
    Można więc było za 3 złote przelać ów tysiąc złotych
    na konto oszczędzające i zarobić 100 złotych plus odsetki.

    -=-

    Nic, tylko napisać dowcip o człowieku, który w banku, przy wniosku
    o kartę kredytową lub kredyt, podaje takie przelewanie jako źródło
    swoich dochodów. ;)

    --

  • 10. Data: 2008-03-15 13:26:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ja się tak zastanawiam, dlaczego City utrzymuje tę armię konsultantów przy telefonach
    do tak głupich czynności?
    JaC

    -----