  • 1. Data: 2008-03-14 11:35:48
    Temat: przelew do Brazyli
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    hej,

    musze zrobić przelew do Brazyli, bank dość normalny (Bradesco) - wlasciwie
    tylko
    ich bankomaty wydawały mi pieniądze i podobno jedyne co globalnie działają
    dobrze.

    Problem w tym ze Citi nie miał możliwości wybrania takiego kraju jak
    Brazyli...
    Kobita się poddała - macie jakiś pomysł ?

    Marcin

  • 2. Data: 2008-03-14 11:58:53
    Temat: Re: przelew do Brazyli
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Brazyli...
    > Kobita się poddała - macie jakiś pomysł ?

    To Citi dał d***. Spróbuj rozmawiać z inną osobą - zażądaj, żeby puścili
    przelew ręcznie, używając tylko kodu BIC/SWIFT i numeru konta.

    Kod BIC/SWIFT banku Bradesco możesz wyszukać na www.swift.com ("BIC Search"
    po prawej stronie).

    (W systemie mBanku można wpisać dowolny kraj i wszystko robisz online. Jeśli
    robisz takie przelewy częściej, może warto ich spróbować).

  • 3. Data: 2008-03-14 12:08:57
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > (W systemie mBanku można wpisać dowolny kraj i wszystko robisz online.
    > Jeśli robisz takie przelewy częściej, może warto ich spróbować).

    hmm, chyba jestem troche nie na bierząco...

    Od kiedy to w mBanku można robić zagraniczne i do tego online ?
    Ile toto kosztuje ?
    Bo mam i namiętnie używam mBanku ;-)

    Marcin

  • 4. Data: 2008-03-14 12:18:03
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > hmm, chyba jestem troche nie na bierząco...
    >
    > Od kiedy to w mBanku można robić zagraniczne i do tego online ?

    Od dobrych paru miesięcy. Przylewy -> Przelew zagraniczny.

    > Ile toto kosztuje ?

    Nie wiem :) Do przelewów zagranicznych używam Moneybookers - przelew
    kosztuje 1.70 EUR i nieraz idzie szybciej.

  • 5. Data: 2008-03-14 14:50:55
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 Mar 2008 12:18:03 +0000, kashmiri napisał(a):

    > Nie wiem :) Do przelewów zagranicznych używam Moneybookers - przelew
    > kosztuje 1.70 EUR i nieraz idzie szybciej.

    Jeżeli to tylko możliwe to też polecam Moneybookers.

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-03-14 18:55:20
    Od: " fotech" <e...@g...pl>

    > Od kiedy to w mBanku można robić zagraniczne i do tego online ?
    > Ile toto kosztuje ?
    > Bo mam i namiętnie używam mBanku ;-)

    No jakos tak w mbanku jest, ze o nowych mozliwosciach sie czlowiek dowiaduje
    z forow, a nie ze stron banku.
    Np przelew do podobnie egzotycznej Malezji, ok 6000USD (z rachunku w tej
    walucie) kosztuje 13 USD + 5 zl za SWIFT, wszystkie koszty nadawcy (OUR)

  • 7. Data: 2008-03-15 18:11:11
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Fri, 14 Mar 2008 18:55:20 +0000, fotech napisał(a):

    > egzotycznej Malezji, ok 6000USD (z rachunku w tej walucie) kosztuje 13
    > USD + 5 zl

    A ile trwało? 1,5 miesiąca temu poszedł ode mnie przelew do hiszpanii i
    ciągle jest 'przelew wysłany koszty nie pobrane'

  • 8. Data: 2008-03-17 07:52:40
    Od: Marcin Szczygielski <marcs@spamer..poczta.onet.pl>

    rmrmg pisze:

    > A ile trwało? 1,5 miesiąca temu poszedł ode mnie przelew do hiszpanii i
    > ciągle jest 'przelew wysłany koszty nie pobrane'
    Mi przelew do USA szedł 3 dni robocze.

    --
    Marcin