  • 1. Data: 2008-07-21 08:54:21
    Temat: [przeliczniki] PayPal i Polbank oraz zmiany w www Polbanku
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Może było ostatnio na grupie, ale nie mam czasu żeby się w archiwum
    zagłębiać. Zrobiłem małą transakcję przez PP w GBP i jakoś tak mnie
    podkusiło i zalogowałem się do konta Polbanku przez www. Patrzę a tu
    interface lekko zmieniony i całość wygląda optycznie już, mniej więcej,
    na teraźniejsze czasy, a nie na koniec zeszłego stulecia. Doszła kolumna
    'Nierozliczone transakcję' czyli widać kwotę założonych blokad - lepsze
    to niż nic. I tutaj teraz ciekawostka. Płaciłem w sobotę i PP chciał mnie
    skasować za 2,49 GBP 10,38 PLN a w Polbanku widzę blokadę na 11,12 PLN -
    różnica spora jak na taką małą kwotę. No cóż zobaczymy jak zaksięgują.

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-07-21 10:05:51
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):
    >DoszĹ&#65533;a kolumna 'Nierozliczone transakcjÄ&#65533;' czyli widaÄ&#65533;
    kwotÄ&#65533; zaĹ&#65533;oĹźonych
    >blokad - lepsze to niĹź nic.

    Wydaje mi się że pozycja "Nierozliczone transakcje" była od zawsze. Co z tego,
    jak nie widać szczegółów blokady, a co gorsze w rozliczeniu transakcji nie
    widać daty transakcji ani za co ona była. Przez to muszę w notatniku zapisywać
    kiedy i na jakie kwoty oraz w jakiej walucie wykonywałem transakcje żeby się
    nie pogubić.

    Dalej serwis Polbanku to najgorszy z najgorszych na polskim rynku.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2008-07-21 10:23:14
    Temat: Re: PayPal i Polbank oraz zmiany w www Polbanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lip, 12:05, "Sinus" <s...@g...pl> wrote:

    > Dalej serwis Polbanku to najgorszy z najgorszych na polskim rynku.

    Widac juz cos wiecej, poza ogolnym zadluzeniem na KK? Czy bez zmian -
    bo nawet juz sie tam nie loguje ostatnio...

  • 4. Data: 2008-07-21 10:59:54
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 Jul 2008 10:05:51 +0000, Sinus napisał(a):

> [...]
    > w notatniku zapisywać kiedy i na jakie kwoty oraz w jakiej walucie
    > wykonywałem transakcje żeby się nie pogubić.

    Możliwe, że to było tylko ja tak jak krzysztofsf loguje się tam można
    powiedzieć jak za karę, więc mogłem nie wiedzieć nawet, że to było ;)

    > Dalej serwis Polbanku to najgorszy z najgorszych na polskim rynku.

    A co do tego i do tych zarzutów powyżej to pełna zgoda. No i jeszcze
    partyline działa podobnie jak www, znaczy rzadko działa. Cholera jakby
    tak dłużej zacząć wymieniać te wady, to można uznać, że to jakiś fenomen,
    że ten bank działa i zwiększa liczbę swoich klientów.

    Xenocide

  • 5. Data: 2008-07-22 09:09:53
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 Jul 2008 08:54:21 +0000, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

> [...]
    > mnie skasować za 2,49 GBP 10,38 PLN a w Polbanku widzę blokadę na 11,12
    > PLN - różnica spora jak na taką małą kwotę. No cóż zobaczymy jak

    No i zaksięgowali 10,12 PLN (kurs 4,0643)- czyli kurs blokady strasznie
    mocno różni się od kursu rozliczenia, nie wiedzieć czemu?
    Tak BTW to funt już resztkami siły trzyma się tej 4 z przodu ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-07-24 16:13:21
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a) w wiadomości: ...

    >[...]. Cholera jakby
    >tak dłużej zacząć wymieniać te wady, to można uznać, że to jakiś fenomen,
    >że ten bank działa i zwiększa liczbę swoich klientów.

    Wysoko oprocentowany rachunek bieżący (prawie bez zobowiązań?) + karta
    do niego (darmowa?) przeliczana bezpośrednio na złotówki po nienajgorszym
    kursie.+ podgąd przez www (udaje się czasem transakcję wykonać).
    Trafili w potrzeby wieku klientów (przynajmniej teoretycznie), A że rachunek jeść
    nie woła to i nie chce się go zamykać.
    Ale to ty masz tam konto :) a ja tylko próbuję zgadnąć...