  • 1. Data: 2006-09-12 20:46:34
    Temat: przenosiny z debetem i KK do millenium
    Od: m...@g...com

    Witam

    W końcu udało się Millenium zapanować nad ginącymi dokumentami, i udało mi
    się tam koniec końców przenieść z Multi.

    W regulaminie zarówno KK jak i linii kredytowej, mam zapis że mam w ciągu 60
    dni zrezygnować z tego w Multi. Słyszałem że niektóre banki nie sprawdzają
    czy rzeczywiście to zrobiłem.

    Czy wobec tego ktoś wie jak to jest w Millenium? Czy jeżeli nie zamknę w
    Multi KK lub debetu (lub obu) to będą jakieś szykany ze strony Millenium?

    p. m.

  • 2. Data: 2006-09-12 22:07:25
    Temat: Re: przenosiny z debetem i KK do millenium
    Od: "skorz" <brak>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czy wobec tego ktoś wie jak to jest w Millenium? Czy jeżeli nie zamknę w
    > Multi KK lub debetu (lub obu) to będą jakieś szykany ze strony Millenium?

    Ja regulaminów dokladnie nie czytalem, ale zapytalem sie ile mam czasu na
    likwidację limitu w koncie w LUKASie i Pani stwierdzila ze nie muszę wcale
    tego likwidować (przeniesienie na podstawie wyciagow bez zadnych
    zaswiadczen z pracy - limit dali troche wiekszy niz stary), tak samo bylo z
    przenoszeniem KK.

    pzdrwm
    skorz

  • 3. Data: 2006-09-13 16:32:56
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Czy wobec tego ktoś wie jak to jest w Millenium? Czy jeżeli nie zamknę w
    > Multi KK lub debetu (lub obu) to będą jakieś szykany ze strony Millenium?

    Nic nie będzie. Nie zamykasz, twoja sprawa :)

  • 4. Data: 2006-09-13 20:14:17
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Multi KK lub debetu (lub obu) to będą jakieś szykany ze strony Millenium?

    Przenosiłem do Millennium 2 KK i żadnej z nich nie zamykałem. Nikt się nie
    czepiał. Podejrzewam, że w przypadku limitu kredytowego w koncie będzie tak
    samo :) Problemem mogą być koszty związane z niezamknięciem przenoszonych
    produktów, bo w sumie po co płacić za nową i starą KK, tak samo z limitem.
    Paweł

  • 5. Data: 2006-09-13 21:15:42
    Od: m...@g...com

    Paweł wrote:

> [...]
    > tak samo :) Problemem mogą być koszty związane z niezamknięciem
    > przenoszonych produktów, bo w sumie po co płacić za nową i starą KK, tak

    Za nową nie placę, bo przenoszę. Stara KK też odstatnio podobno się nabawiła
    zwolnienia z opłaty za obroty.

    A co do debetu to fakt, ale dobrze jest znać horyzont możliwości :)

    p. m.

  • 6. Data: 2006-09-14 04:50:57
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > Za nową nie placę, bo przenoszę. Stara KK też odstatnio podobno się nabawiła
    > zwolnienia z opłaty za obroty.
    >
    > A co do debetu to fakt, ale dobrze jest znać horyzont możliwości :)
    >
    > p. m.

    Ten horyzony jest dużo niższy niż w przyadku KK :)
    Pozdrawiam,
    Paweł