  • 11. Data: 2009-07-09 15:40:36
    Temat: Re: przestrzegam przed Pekao S.A.
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Tomek pisze:
> [...]

    To samo miałem w Mille, chciałem wypłacić kasę w placówce, w której
    założyłęm konto i.......2 dok. tożsamości, ale pojawił się problem, bo
    ktoś nie zeskanował wzoru podpisu (konto miałem już 1,5 miesiąca) i Pan
    nie mógł porównać czy aby się dobrze podpisuję. Musiał znaleźć w
    segregatorze umowę i tam sprawdzić. Wypłata w innej placówce była
    praktycznie niemożliwa.

    Szybko zamknąłem ww. konto.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-07-09 16:42:42
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 11:18:52 +0000 (UTC), mojave napisał(a):

    > Musialem sie wrocić do domu po portfel, ponad 120 km w
    > jedna stronę. A co gdybym zorientowal sie juz w Warszawie???

    To ja na Twoim miejscu (w Częstochowie) skorzystałbym z Western Union
    krajowego - zakładając, że masz kogoś znajomego dyspozycyjnego w Bielsku
    lub w dowolnym mieście w Polsce (skoro piszesz, że masz pełne konto, to
    zapewne masz też conajmniej zaufanego kontrahenta czy współpracownika,
    jeśli nie rodzinę czy przyjaciół). Do 3 tysięcy PLN-ów opłata wynosi 50 zł,
    więc to dużo mniej niż koszt samego paliwa na przejazd 240 km, nie licząc
    amortyzacji i czasu. ZTCW taki przelew Wester Union idzie niedługo,
    kilkanaście minut w kraju. Za zaoszczędzone pieniądze i w czasie
    zaoszczędzonego czasu (sic) zjadłbyś sobie coś dobrego w lepszej knajpce,
    akurat minąłby czas przelewu plus czas dotarcia na miejsce w Bielsku
    Twojego kogoś.

    BTW, najgorsza strona, jaką widziałem od dłuższego czasu, jak na instytucję
    finansową to jakiś koszmarek: http://www.westernunion.com.pl/

    BTW2 widzę na dole tej strony (C) Pekao S.A., więc może nawet na miejscu
    byś taki transfer odebrał.

    Pozdrowienia
    Technolog

  • 13. Data: 2009-07-09 17:06:49
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 09-07-2009 o 13:18:52 mojave <m...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    Nie próbowałeś od razu zamknąć konta? Do tego chyba nie potrzeba karty i z
    dowodem byś wszystko załatwił :)

    --
    Scowron

  • 14. Data: 2009-07-09 17:36:38
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Scowron wrote:
    > Nie próbowałeś od razu zamknąć konta? Do tego chyba nie potrzeba karty i
    > z dowodem byś wszystko załatwił :)

    Jak znam życie, to pewnie by go odesłali na drzewo, bo nie w tym
    oddziale otwierał rachunek.

    --
    Raf

  • 15. Data: 2009-07-10 07:47:42
    Od: "mojave" <m...@g...pl>

    Rafał <a...@m...invalid> napisał(a):

    > Jak znam życie, to pewnie by go odesłali na drzewo, bo nie w tym
    > oddziale otwierał rachunek.

    o westernunionie nawet nie pomyślalem szczerze mowiąc, musze sobie na
    przyszlośc zapamietać w razie czego, dzięki za podpowiedź.

    Zamknąc konto mialem chęc ale niestety nie moglem tak od razu.
    Ale wynosze sie stamtąd na 100%.
    Wyslalem tez do nich skargę/reklamację ciekawe co mi odpowiedzą.

  • 16. Data: 2009-07-10 10:19:40
    Od: August <4...@g...com>

    On 10 Lip, 09:47, "mojave" <m...@g...pl> wrote:

    > o westernunionie nawet nie pomyślalem szczerze mowiąc, musze sobie na
    > przyszlośc zapamietać w razie czego, dzięki za podpowiedź.

    jest takze PZW Błyskawiczne na Poczcie Polskiej, w 30 minut przekażą
    np. 3000 zl za 48 zl.

    --
    pozdrav,
    August

  • 17. Data: 2009-07-16 19:13:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mojave" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Czego oczekujesz po banku, który zamiast klientów przyciągnąć do siebie
    ofertą kupił ich? Za sam ten numer przeniosłem momentalnie rachunek do
    Oddziału, który pozostał w strukturach dawnego BPH. Pogorszyło się trochę,
    ale i tak jest w miarę normalnie.