-
1. Data: 2002-01-12 23:40:14
Temat: przetwarzanie danych w inteligo - ostatecznie
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Witam,
Sprawdziłem i faktycznie serwisy są niedostępne, co jest sprzeczne z tym, co
pisze w FAQ, na stronie "co gdzie kiedy" i w przesyłce startowej.
Wysłałem takiego maila. Jeśli dojdzie odpowiedź - dam znać.
*********
Szanowni Państwo,
Po dokładnej lekturze grupy pl.biznes.banki dowiedziałem się, że
faktycznie żaden serwis dotępu do konta Inteligo nie jest dostępny
podczas nocnego przetwarzania.
Ostatnie moje zgłoszenie odwołałem, gdyż komunikat techniczny zasugerował,
że jest to sytuacja jednostkowa. Jednak tak jest co noc... Co - nie
ukrywam - zaskoczyło mnie i zniechęciło...
Jednak poniżej przesyłam komplet wątpliwości:
1. Dlaczego FAQ mówi o tym, że serwisy WAP i TEL będą działać, a wśród
nich realizacja płatności i quickmoney, skoro żaden z serwisów [także
WWW] jest niedostępny.
Podczas przetwarzania jedyną możliwością kontaktu jest
połączenie z konsultantem, który może tylko tyle, że powie, że trwa
przetwarzanie danych...
W FAQ zawarto ewidentnie nieprawdę!
2. Proszę o umieszczenie PRAWDZIWYCH informacji na stronie FAQ i
usunięcie nieprawdziwych. Dodam, że konsultanci wiedzą o tym, że
informacje tam umieszczone są nieaktualne...
3. Przydałoby się osobne menu w "FAQ" pt. przetwarzanie nocne...
4. Dlaczego konto jest bardzo często niedostępne w godzinach innych,
niż podane przez FAQ 0:00 do 0:30. Konto jest często niedostępne nawet
po godzinie 1:00 !
5. Dlaczego po zalogowaniu na serwis WWW wyświetla on bezsensowny
komunikat o tym, że nastąpiło przekroczenie limitu czasu. Czy nie
można tam po prostu napisać, że trwa nocne przetwarzanie danych i
należy się kontaktować z konsultantem? Albo umiemożliwić zalogowanie?
6. Dlaczego serwis WAP umożliwia zalogowanie się, a nie umożliwa potem
możliwości wylogowania się!? Wyświetla tylko stronę z informacją
systemową z kodem błędu. Czy nie można tam podać informacji o nocnym
przetwarzaniu i umożliwić poprawne wylogowanie się??? Albo - podobnie
jak w przypadku poprzedniej propozycji - uniemożliwoć zalogowanie?
7. Dlaczego informacja o przetwarzaniu danych jest tak głęboko
zakopana w serwisie www? Nie ma o tym mowy w przesyłce startowej, nie
ma mowy na stronie "oferta"->"co gdzie kiedy".
Wręcz wszędzie informują Państwo kleintów, że WSZELKICH operacji można
dokonać 24 godziny na dobę!
Czy według Państwa 23 = 24 ?
Naprawdę nie kwestionuję tutaj konieczności występowania przetwarzania
nocnego. Gdy korzystałem z konta w banku Millennium - występowało ono
praktycznie od 21 do rana.
Chodzi mi tylko o to, aby klient był o tym fachowo i rzetelnie
poinformowany. Według mnie - oraz całej grupy pl.biznes.banki - klient
ma prawo wiedzieć dokładnie, kiedy pieniądze są dostępne... Sugerujecie
państwo, że całą dobę...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
*******
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782