  • 1. Data: 2007-10-21 12:27:58
    Temat: przewalutowanie
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Witam! Mam KK BZWBK Silver MC. W TOiP przy platnosciach bezgotowkowych za
    granica (bez oplat) jest dopisek:
    "UWAGA: w przypadku transakcji zagranicznych dokonywanych kartami systemu
    Visa w walucie innej niz EUR do wartosci transakcji doliczana jest
    automatycznie prowizja za przewalutowanie transakcji w wysokosci 3 % (nie
    dotyczy kart Visa BZ WBK Platinum Porsche)."

    Czyli jesli mam MC a nie Vise, to ta oplata mnie nie dotyczy i jak zaplace w
    sklepie w USA karta nie zostane nie obciazony? Czym jest spowodowana taka
    roznica miedzy Visa a MC?