    From: "mimod" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: przewalutowanie - rzeczowe podpowiedzi
    Date: Wed, 2 Apr 2003 08:29:31 +0200

    Witajcie,
    Posiadam kredyt mieszkaniowy w PKO BP SA w euro. W chwili obecnej zostalo mi
    ok 9000 (jaki jest obecny kurs euro nikomu nie musze przypominac).
    Zastanawiam sie nad spalceniem tego i kilku innych pomniejszych kredytow,
    kredytem konsolidacyjnym w GE mieszkaniowym.
    Doradzcie mi jaka walute wybrac: zostac przy euro, liczac, ze wyzej juz
    podskoczyc nie powinien czy tez moze wybrac rodzima walute? Czekam na Wasze
    konstruktywne porady!