eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[przydlugawe] lekki niesmak odnosnie dwoch bankow › [przydlugawe] lekki niesmak odnosnie dwoch bankow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [przydlugawe] lekki niesmak odnosnie dwoch bankow
    Date: Fri, 05 Nov 2010 18:48:46 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <ib1g1u$5k8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip195-104.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1288979326 5768 91.150.195.104 (5 Nov 2010 17:48:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Nov 2010 17:48:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; pl; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101027 Thunderbird/3.1.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:539456
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam od kilku lat konto w BZWBK. Najpierw bylo to konto24.pl z allekarta.
    Pozniej karta zamienila sie w PayBack i taka tez zostala wydana. Po
    kilku miesiacach zrezygnowalem z karty calkowicie. Pozniej zorientowalem
    sie, ze jest cos takiego jak konto <30 i przeksztalcilem swoje konto.
    Namawiano mnie na karte, lecz sie nie ugialem.
    Teraz zapragnalem posiadania visy zblizeniowej. W oddziale zapewniano
    mnie, ze nie bedzie oplaty 25zl za wydanie, bo karta jest pierwsza, a
    nie kolejna wydana do tego rachunku. I co? Dzis pobrano 25zl. I znow
    musze to reklamowac i udowadniac, ze nie jestem wielbladem. Oczywiscie
    reklamacja tylko w oddziale.

    Jakis czas temu zapragnalem tez zalozyc konto w Toyota Banku. Mialo to
    byc konto Click, bo jest fajnie oprocentowane. Oczywiscie przez internet
    nie da sie wypelnic wniosku tylko o konto Click, bo trzeba podac "numer
    klienta polecajacego". Wypelnilem wiec jakis inny dziwny wniosek o
    konto, w ktorym mozna bylo zaznaczyc rowniez konto Click. Pomyslalem, ze
    tak trzeba. Pozniej bylo czekanie na telefon z potwierdzeniem danych.
    Mieli to zrobic do 2 dni. Po 3 dniach telefon. Akurat w tym momencie, w
    tej sekundzie, kiedy zjechalem do garazu podziemnego i stracilem zasieg.
    Kiedy wyjechalem "na powierzchnie" dostalem informacje o nieodebranym
    polaczeniu. Zdarza sie. Dzwonie do nich i mowie, zeby zadzwonili o
    normalnej porze, kiedy nie bede akurat wychodzil z domu, ani nie bede w
    pracy. Konsulant zapisal, ze maja dzwonic po 17. Dzis kolejny telefon.
    Dokladnie o tej samej godzinie - 11:17. Akurat bylem na basenie i sila
    rzeczy nie moglem rozmawiac. Ponownie do nich dzwonie. Tym razem CUD -
    mogli potwierdzic dane podczas MOJEGO telefonu. Pytam konsultantki czy
    bede placil za wydanie karty do konta, bo Click ma darmowa karte. Ona na
    to, ze wypelnilem wniosek o zwykle konto oraz o konto Click. Hmm,
    ciekawe po co mi dwa konta, kiedy wystarczy mi jedno bezplatne. Tu
    nastapila chwila konsternacji ze strony konsultantki. Stwierdzila, ze
    moglem wypelnic wniosek o samo konto Click. Mowie jej, ze nie da sie
    wypelnic takiego wniosku, bo trzeba podac "numer klienta polecajacego".
    Ona oczywiscie wciska, ze sie da. Zniknela na 3 minuty, po ktorych
    stwierdzila, ze faktycznie sie nie da. Skasowala wiec wniosek o normalne
    konto (ma to wielki sens) i zostawia tylko Click. Kolejny CUD.
    Powiedzialem, ze kurier ma przyjechac miedzy 18 a 21. Ma tak byc.
    Zobaczymy jaka umowe przywiezie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1