  • 1. Data: 2006-07-27 06:45:33
    Temat: [pyt] kredyt mieszkaniowy?
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    Witam,
    stoję przed wyborem banku, gdzie musze wziąć kredyt na mieszkanie.
    Jaka według Was jest najlepsza "aktualnie" oferta banku odpowiadająca moim
    poniższym kryteriom ?

    Dane wejściowe:
    nieruchomość chce kupić za 300 tys. (rynek wtórny)
    kredyt będę brał na 150 tys. (środki własne 150 tys.)
    chciałbym w CHF-ach
    możliwość wcześniejszej spłaty, przewalutowanie za friko

    Z góry dziękuje za informacje i wskazówki
    Wojt@s

  • 2. Data: 2006-07-27 08:19:36
    Temat: Re: [pyt] kredyt mieszkaniowy?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Wojt@s porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witam,
    > stoję przed wyborem banku, gdzie musze wziąć kredyt na mieszkanie.
    > Jaka według Was jest najlepsza "aktualnie" oferta banku odpowiadająca moim
    > poniższym kryteriom ?
    Pracujesz na umowe o prace (czas okreslony/nieokreslony, umowa od), masz
    umowe-zlecenie/o dzielo, wlasna DG
    Bierzesz kredyt na X lat
    Masz Y lat
    Dochody masz w wysokosci Z zl.
    Jestes kawalerem/zonaty, dzieci lub nie (ilosc osob na utrzymaniu)
    Mieszkasz w...
    I pare jeszcze informacji:)
    A najlepiej przejdz sie do jakiegos doradcy finansowego to sie dowiesz.
    IHMO beda bardziej wiarygodni niz my-grupowicze (bo np napisze Ci ze ING
    - uwierzysz mi? I jaka masz pewnosc ze to bedzie akurat dla Ciebie
    najlepsze? A moze zrobilem Ci na zlosc, bo w rzeczywistosci dla Ciebie
    najlepszy bedzie mBank?)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-07-27 09:06:18
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ea9udk$ntd$1@inews.gazeta.pl...

    Pracuje na umowe o prace (czas nieokreslony,)
    kredyt na 20 lat
    Mam29 lat
    Dochody mampowyżej 2,5 tys
    Jestem zonaty, dzieci zero