  • 1. Data: 2003-09-10 20:06:11
    Temat: pytanie o FI obligacji EURO i USD
    Od: "" <o...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam pytanie odnosnie funduszy inwestycyjnych, ktore inwestuja w obligacje krajow
    europejskich i w obligacje amerykanskie. Konkretnie mam na mysli: SKARBIEC - USD
    OBLIGACJA, CAIB Europejskich Obligacji. Czy w zwiazku z nieciekawa sytuacja z FI
    inwestujacymi w polskie obligacje warto sie zastanowic nad obcymi obligacjami? W
    jakich warunkach takie obligacje ida w gore? Na ile ryzykowne jest takie
    inwestowanie?