  • 1. Data: 2003-03-16 21:34:04
    Temat: pytanie o kredyt
    Od: przemas <p...@r...pl>

    witam

    Przejrzalem juz oferty bankow (Internet) i wydaje mi sie, ze najlepsza
    oferte ma Bank Gospodarstwa Krajowego :
    CHF 3,62 % (kredyt powyzej 50% kosztow inwestycji)
    CHF 3,12 % (kredyt ponizej 50% kosztow inwestycji)

    Niestety nic nie znalazlem w archiwum grupy na temat tego banku ...
    Zaden z polecanych bankow nie mial tak niskiego oprocent.

    Prowizja za udzielenie to 2 % (zazyczaj jest to 1,5 %)
    Ale kwotowo jest to pareset zlotych roznicy ...

    Zastanawiam sie raczej nad kredytem denominowanym walutowo, dlatego gdyz
    mam mozliwosc zarobienia od czasu do czasu w EUR (delegacje zagraniczne).
    Kredyt na 15 lat (jesli ten w BGK)

    I to jest moje drugie pytanie, czy majac taka mozliwosc (zarobienie w
    EUR), zastanawiac sie nad kredytem w CHF ?
    Czy jednak myslec o PLN (no jednak najbezpieczniej,choc nie najtaniej)

    Pierwsze pytanie to o ten BGK :))

    dzieki

  • 2. Data: 2003-03-17 18:03:57
    Temat: Re: pytanie o kredyt
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    "przemas" <p...@r...pl> wrote in message

    > Pierwsze pytanie to o ten BGK :))

    Kwinto, zdaje się, "zrobił" go w dwudziestym siódmym...
    ;)))
    T.