  • 1. Data: 2002-12-15 20:04:56
    Temat: pytanie o token w Lukasie
    Od: "ksaw" <k...@w...pl>

    Witam wszystkich,
    mam pytanie.
    Jestem świeżym posiadaczem posiadaczem e-konta
    w Lukasie. Kilka dni temu odebrałem kartę VE w placówce.
    Interesuje mnie, w jaki sposób uzyskam token.
    I jeszcze jedno: jak bank przydziela identyfikatory użytkownika,
    kiedy i w jaki sposób zostanę o nim poinformowany.
    Dzięki.

  • 2. Data: 2002-12-15 20:16:53
    Temat: Re: pytanie o token w Lukasie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > I jeszcze jedno: jak bank przydziela identyfikatory użytkownika,
    > kiedy i w jaki sposób zostanę o nim poinformowany.

    Jesli jestes posiadaczem zwyklego e-konta - to Tokena od razu i za
    darmo nie dostaniesz :)
    Dostepny jest w wersij platnej PRO.

    W wersji podstawowej kosztuje 30 zl/rok

  • 3. Data: 2002-12-15 23:49:32
    Od: "ksaw" <k...@w...pl>

    Oczywiście, że nie za darmo. Nie chodzi mi jednak o koszt uzytkowania
    tokena, ale o sposób jego dostarczenia...

  • 4. Data: 2002-12-16 06:54:45
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > Oczywiście, że nie za darmo. Nie chodzi mi jednak o koszt uzytkowania
    > tokena, ale o sposób jego dostarczenia...

    Albo w oddziale od razu przy zakladaniu konta albo tez poczta wraz z
    pzostalymi pi(...)lami.
    dx

  • 5. Data: 2002-12-16 12:34:33
    Od: s...@p...onet.pl

    To zależy.
    Jeżeli otworzyłeś e-konto bez dostępu do e-banku to dostęp możesz otrzymać np.
    w Lukaslinii(wersja bez tokena) lub w placówce(wersja z tokenem).

    Jeżeli otworzyłeś konto w placówce tzn.że nie zamówiłeś tokena, idź do
    placówki, dostaniesz go od ręki.
    Jeżeli otworzyłeś konto przez telefon lub internet, to albo nie zamówiłeś
    dostępu/tokena a jeżeli zamówiłeś to przyjdzie pocztą.

    cześć

  • 6. Data: 2002-12-16 18:16:15
    Od: "ksaw" <k...@w...pl>

    o, dzięki :)