  • 1. Data: 2007-09-13 07:43:28
    Temat: rachunek terminowy ING
    Od: "se" <s...@s...org>

    Chyba juz słyszeliście setki reklam o zakładaniu rachunku z oprocentowaniem
    jak na rachunku terminowym ale z którego można w każdej chwili wypłacać bez
    zmiany oprocentowania? Bank zabezpieczył się jednak przed częstą wypłatą
    tak, że wypłacanie jest korzystne tylko gdy się zdeponuje kilkadziesiąt
    tysięcy złotych. Otóż każda wypłata z takiego rachunku kosztuje 10 zł. Przy
    bardzo dużej sumie odstetki przekroczą te stracone 10 zł. Oczywiście w
    reklamie nie podano tego. Raz tylko widziałem film, zresztą fabularny, w
    którym facet ma reklamować czekoladę, jednak do reklamy dano mu inną
    czekoladę, co go zdziwiło i zrezygnował z przyjęcia reklamy. Nas to nie
    dziwi, jeśli to była czekolada Goplana. Prawdopodobnie Małysz nigdy jej nie
    kosztował ale i wtedy reklamowałby ją za odpowiednie wynagrodzenie.

  • 2. Data: 2007-09-13 18:00:15
    Temat: Re: rachunek terminowy ING
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    se wrote:
    > Chyba juz słyszeliście setki reklam o zakładaniu rachunku z
    > oprocentowaniem jak na rachunku terminowym ale z którego można w
    > każdej chwili wypłacać bez zmiany oprocentowania?

    Tak.

    > Otóż każda wypłata z takiego rachunku kosztuje 10 zł.

    Nie.