  • 1. Data: 2007-09-12 19:38:43
    Temat: KK ING - mam podglad online !
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dyspozycja zlozona 21 sierpnia. Karta ukazala sie w systemie online 12
    sierpnia. Cala procedura zajela wiec 3 tygodnie (a mialo byc 7 dni).

    Podglad niczym szczegolnym sie nie wyroznia. Na probe dzisiaj cos
    wplacilem na konto na karty. Ciekawe kiedy bedzie to widoczne w
    podgladzie karty.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-09-12 21:15:46
    Temat: Re: KK ING - mam podglad online !
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Wed, 12 Sep 2007 21:38:43 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Cala procedura zajela wiec 3 tygodnie (a mialo byc 7 dni).

    No to nieźle Ciebie przewieźli. Ja też czekałem, ale jakoś 5 dni. I też
    nie mogłem uwierzyć ile może trwać podpinanie karty, żeby miała dostęp
    przez www, ale widać że można z tego zrobić niezły maraton.

    > Podglad niczym szczegolnym sie nie wyroznia.

    Jak to się nie wyróżnia? Jest chyba najbardziej mułowaty ze wszystkich
    aktualnych na rynku :)

    > Na probe dzisiaj cos
    > wplacilem na konto na karty. Ciekawe kiedy bedzie to widoczne w
    > podgladzie karty.

    1 dzień chyba a obciążenia karty to 2-3 dni a czasami dłużej. Blokad nie
    widać a sama karta w sumie nic więcej nie ma prócz dobrych
    przeliczników. Jeżeli masz tylko OKO to automatycznej spłaty sobie nie
    ustawisz. Wprowadzili teraz powiadamianie smsem za darmo, ale trzeba
    się udać do oddziału coś tam podpisać. Generalnie w oddziałach ING w
    moim mieście (z tego co było na grupie tendencja ogólnokrajowa) poziom
    obsługi jest raczej marny. Wziąłem sobie na próbę MC, ale na dniach ją
    likwiduje, bo ogólnie słabo to wygląda jak dla mnie. Z macBanku dali mi
    Visa C za podpis z 5 cyfrowym limitem (konto mam tam od 10 m-c i
    ogólnie bez szału i zero jakiś stałych wpływów) i karta ta kosztuje na
    rok 38 zł, więc może być jako rezerwa. Przeliczniki ma w miarę dobre no
    i podgląd www - wiadomo.

    Xenocide

  • 3. Data: 2007-09-13 07:14:35
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Mithos napisał(a):
    > Dyspozycja zlozona 21 sierpnia. Karta ukazala sie w systemie online 12
    > sierpnia. Cala procedura zajela wiec 3 tygodnie (a mialo byc 7 dni).

    Hmm...a mi wychodzi że to prawie rok, względnie -9 dni ;-D
    MSPANC

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 4. Data: 2007-09-13 19:13:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski napisał(a):
    > Jak to się nie wyróżnia? Jest chyba najbardziej mułowaty ze wszystkich
    > aktualnych na rynku :)

    Faktycznie, jeden z gorszych.

> [...]
    > ogólnie bez szału i zero jakiś stałych wpływów) i karta ta kosztuje na
    > rok 38 zł, więc może być jako rezerwa. Przeliczniki ma w miarę dobre no

    Mi mBank dal karte z limitem 7k. Nie mam na to konto zadnych wplywow
    poza jakimis groszowymi jezeli cos sprzedam na Allegro. Karta podobno
    juz do mnie leci.

    ING tez chyba bede zamykal, bo ogolnie to obsluga jest lekko mowiac
    slaba, karta nie ma zadnych bonusow, a do tego podglad online jest
    cieniutki.

    Aczkolwiek tak naprawde to czekam jak Multi rozpatrzy moja reklamacje co
    do wyprowadzena moich pieniedzy z konta. Jezeli negatywnie to raczej nie
    bede juz posiadal KK w niczym zwiazanym z BRE bankiem, a tej mBankowej
    nie aktywuje.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-09-13 22:38:37
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Thu, 13 Sep 2007 21:13:33 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > co do wyprowadzena moich pieniedzy z konta. Jezeli negatywnie to
    > raczej nie bede juz posiadal KK w niczym zwiazanym z BRE bankiem, a

    No też jestem ciekaw, także podziel się jak już będziesz miał wyniki :)
    Co do kart, to do płacenia w .pl lub ewentualnie w euro pomyśl nad
    Allekartą. IMO PayBack to program z największą ilością nagród
    jak i w większości przypadków z najtańszymi cenami za nie. Podgląd www
    jest na przyzwoitym poziomie. Denerwuje tylko to, że jak coś chcesz tam
    uaktywnić to wizyta w banku, trochę dziwne party line, ale to
    można przeboleć.

    Xenocide