    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: raiffeisen kredytowka - zniklo transkacje?
    Date: Fri, 30 Apr 2010 10:37:24 +0200

    zalozylem sobie kredytowke raiffeisena, bo musialem.
    loguje sie do ich systemu i mam problem - nigdzie nie widze 2
    transkacji, tzn. przykladowo zalozmy ze limit jest 5kpln, tansakcji
    natluklem na 2kpln.
    w systemie widze ze saldo mam 200zl, ale dostepnego limitu juz tylko
    3kpln (czyli gdzies musi byc te 1800pln).
    sprawdzam w historii transkacji - sa te na 200pln
    sprawdzam biezace blokady - jest 1000 zl.

    tylko gdzie sie podzialo 800zl?
    takie transakcje byly i ja o nich wiem, tylko ich rwa mac nigdzie nie
    ma w systemie (wczesniej byly w biezacych blokadach, ale stamtad
    znikly i teraz nie ma ich nigdzie, nawet w odrzuconych).

    i teraz pytania:
    1. gdzie szukac tych 800zl teraz? moze kiedys sie pojawia w hisotrii
    operacji, ale na razie ich nie widac nigdzie
    2. chcac robic splate calkowita ile mam splacic? tyle co wyswietla
    salda, czyli 200zl, czy tyle ile ja wiem ze bylo transkacji, czyli
    2kpln?
    3. czy rafi przelewy wewnetrzne ma online? bo przychodzace ksieguje z
    opoznieniem 1 dzien (wczoraj przed poludniem wyslalem z mbank kase,
    wiec po poludniu powinna byc, a zaksiegowano mi ja dopiero dzis).

    pozdrawiam,
    Cyb