eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiraifi premium i androidraifi premium i android
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Ra <t...@d...it>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: raifi premium i android
    Date: Tue, 14 Jun 2011 00:21:14 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <it62gs$bk6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.222.250.154
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1308003676 11910 77.222.250.154 (13 Jun 2011 22:21:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Jun 2011 22:21:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:554082
    [ ukryj nagłówki ]

    jakie macie opinie o tym koncie ? "Oferta dla osób poszukujących
    alternatywy dla zgiełku i pośpiechu masowej bankowości"
    Ja się w pełni się zgadzam, trzeba być bardzo cierpliwym i mieć dużo
    czasu - idealna oferta dla ludzi zamożnych którzy są bogaci i nie muszą
    już nic robić

    - żeby skorzystać z nowego produktu np konto lokacyjne trzeba biegać do
    oddziału (niewiele ich i czynne do 18). Sa inne banki które jeszcze tak
    mają ?
    - w razie innych problemów typu zablokowanie kanału to tylko konsultant
    na infolini do 22:00

    Dobra teraz odnośnie androida
    - z tydzień temu wysłałem pytanie kiedy będzie aplikacja na androida bo
    miała być w kwietniu. 0 odpowiedzi
    - w piątek przypadkiem zobaczyłem, że w końcu wyszła, ustawiłem sobie
    hasło z serwisu webowego. Ale każda próba aktywowania konta w telefonie
    kończyła się błędem komunikacji z serwerem. Mam custom rom w telefonie
    więc nie wiedziałem czy może ma to jakiś związek. Infolinia mówi, że
    dział techniczny to już nie działa, trzeba czekać
    - przy okazji w niedziele zablokował mi się serwis webowy - na 100%
    hasło podawałem dobre
    - dziś serwis nie działał i informacja o nie działaniu zakeszowała się w
    przeglądarce więc jak głupi czekałem cały dzień, aż zacznie działać
    - infolinia nic nie może pomóc bo mam nieaktywny serwis telefoniczny, a
    do logowania potrzebne id inne niż id do weba więc najpierw muszę wrócić
    z pracy do domu
    - aktywowałem, przy okazji ustaliłem tzw tpin i voila nagle aktywacja
    serwisu mobile z użyciem tego tpinu zadziałała. Ale próba zalogowania
    zakończyła się blokadą konta. I znowu muszę czekać do jutra bo po 22
    infolinia tylko przyjmuje zgłoszenia o zastrzeżeniu kart

    PS Przy okazji w 5 minut aktywowałem aplikacje z millennium co prawda
    były drobne problemy. Niestety sama aplikacja wygląda jak kupa.
    Poświęcili sporo czasu i pieniążków na projekt a pożałowali paru tysi na
    grafika, pewnie jakiś cobolowiec robił design - niestety w takich
    firmach tak to zazwyczaj działa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1