  • 1. Data: 2011-06-13 22:21:14
    Temat: raifi premium i android
    Od: Ra <t...@d...it>

    jakie macie opinie o tym koncie ? "Oferta dla osób poszukujących
    alternatywy dla zgiełku i pośpiechu masowej bankowości"
    Ja się w pełni się zgadzam, trzeba być bardzo cierpliwym i mieć dużo
    czasu - idealna oferta dla ludzi zamożnych którzy są bogaci i nie muszą
    już nic robić

    - żeby skorzystać z nowego produktu np konto lokacyjne trzeba biegać do
    oddziału (niewiele ich i czynne do 18). Sa inne banki które jeszcze tak
    mają ?
    - w razie innych problemów typu zablokowanie kanału to tylko konsultant
    na infolini do 22:00

    Dobra teraz odnośnie androida
    - z tydzień temu wysłałem pytanie kiedy będzie aplikacja na androida bo
    miała być w kwietniu. 0 odpowiedzi
    - w piątek przypadkiem zobaczyłem, że w końcu wyszła, ustawiłem sobie
    hasło z serwisu webowego. Ale każda próba aktywowania konta w telefonie
    kończyła się błędem komunikacji z serwerem. Mam custom rom w telefonie
    więc nie wiedziałem czy może ma to jakiś związek. Infolinia mówi, że
    dział techniczny to już nie działa, trzeba czekać
    - przy okazji w niedziele zablokował mi się serwis webowy - na 100%
    hasło podawałem dobre
    - dziś serwis nie działał i informacja o nie działaniu zakeszowała się w
    przeglądarce więc jak głupi czekałem cały dzień, aż zacznie działać
    - infolinia nic nie może pomóc bo mam nieaktywny serwis telefoniczny, a
    do logowania potrzebne id inne niż id do weba więc najpierw muszę wrócić
    z pracy do domu
    - aktywowałem, przy okazji ustaliłem tzw tpin i voila nagle aktywacja
    serwisu mobile z użyciem tego tpinu zadziałała. Ale próba zalogowania
    zakończyła się blokadą konta. I znowu muszę czekać do jutra bo po 22
    infolinia tylko przyjmuje zgłoszenia o zastrzeżeniu kart

    PS Przy okazji w 5 minut aktywowałem aplikacje z millennium co prawda
    były drobne problemy. Niestety sama aplikacja wygląda jak kupa.
    Poświęcili sporo czasu i pieniążków na projekt a pożałowali paru tysi na
    grafika, pewnie jakiś cobolowiec robił design - niestety w takich
    firmach tak to zazwyczaj działa

  • 2. Data: 2011-06-14 06:45:52
    Temat: Re: raifi premium i android
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-14 00:21, Ra pisze:
    > jakie macie opinie o tym koncie ? "Oferta dla osób poszukujących

    Ja po prostu kocham ten bank od wczoraj.
    "Do 19.06. płacąc kartą za zakupy uzyskają Państwo aż 40% zniżki na
    kolekcje marek: Quiksilver, Roxy oraz DC." :)

  • 3. Data: 2011-06-14 07:17:09
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Ra wrote:
> [...]
    > paru tysi na grafika, pewnie jakiś cobolowiec robił design -
    > niestety w takich firmach tak to zazwyczaj działa

    Człowieku, nie obrażaj porządnych ludzi. Oni jeszcze przynajmniej
    potrafią(ili) programować, a współcześni Carusowie klawiatury już
    właściwie nie wiedzą do czego klawiatura służy - głównie klikają...
    Ot, choćby IdeaBank: zaloguj się do serwisu i spróbuj bez użycia
    myszki założyć lokatę... Nie da się: jak nie klikniesz w przycisk
    to nic nie zrobisz :-)

    witrak()
    PS. Poza tym to, co brzydkie na smartfonie, z reguły działa na
    prostszym telefonie, a co co ładne i wymuskane - niekoniecznie. :-P

  • 4. Data: 2011-06-15 07:14:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 14 Jun 2011 08:45:52 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Ja po prostu kocham ten bank od wczoraj. "Do 19.06. płacąc kartą za
    > zakupy uzyskają Państwo aż 40% zniżki na kolekcje marek: Quiksilver,
    > Roxy oraz DC." :)

    Z tym to chyba tak kolorowo nie jest. Pamiętam, że założyłem konto aby
    150 wisienek zgarnąć. Zakupy w Almie zrobiłem na jakiś 200 pln i się
    okazało, że te mityczne 4% to przychodzi w jakiś bonach po zakończeniu
    kwartału. W sumie olałem sprawę ale o ile kojarzę, to nic do mnie jeszcze
    nie przyszło a zakupy zrobiłem w styczniu.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-06-15 09:33:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 15 Jun 2011 07:14:01 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > kwartału. W sumie olałem sprawę ale o ile kojarzę, to nic do mnie jeszcze
    > nie przyszło a zakupy zrobiłem w styczniu.

    Haczyków jest więcej. Kwota zwrotu musi być >=10zł i jest AFAIR
    zaokrąglana w dół do 10zł (sprawdzić w regulaminie). Okresy rozliczeniowe
    nie pokrywają się z kwartałami w kalendarzu. Ale 150zł przynajmniej wróciło
    bez problemów.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2011-06-15 14:15:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 15 Jun 2011 11:33:31 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

> [...]
    > zaokrąglana w dół do 10zł (sprawdzić w regulaminie). Okresy
    > rozliczeniowe nie pokrywają się z kwartałami w kalendarzu. Ale 150zł

    No ja jak usłyszałem, że kwartalnie zwracają i to jeszcze w formie jakiś
    bonów, to od razu sobie dałem spokój. No i widzę, że się nie pomyliłem z
    tego co napisałeś. Ale fakt, 150 zł pojawiło się w terminie i bez
    problemów.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2011-06-15 20:02:40
    Od: Ra <t...@d...it>

    W dniu 2011-06-15 16:15, xbartx pisze:

> [...]
    > bonów, to od razu sobie dałem spokój. No i widzę, że się nie pomyliłem z
    > tego co napisałeś. Ale fakt, 150 zł pojawiło się w terminie i bez

    to chyba standard, impresja z mille dla carefura też jakoś w bonach jest
    oddawane i t chyba tylko w piątki i niedziele. Mi to się nie chce w to bawić

  • 8. Data: 2011-06-16 13:56:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 15 Jun 2011 22:02:40 +0200, Ra napisał(a):

    > to chyba standard, impresja z mille dla carefura też jakoś w bonach jest
    > oddawane i t chyba tylko w piątki i niedziele. Mi to się nie chce w to
    > bawić

    No to fakt, ale już cała reszta wraca ładnie na konto i obniża wielkość
    spłaty kk w GP.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-06-17 15:31:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-15 09:14, xbartx pisze:

    > Z tym to chyba tak kolorowo nie jest.

    Akurat z tym bylo ;) Przy kasie naliczyli od razu 40% rabatu od ceny z
    polki, ale paragon i tak wyszedl spoooory... Sprzedawczyni nawet krzywo
    nie patrzyla, ale obsluga tej transakcji zajela jej z 10 minut, bo nie
    mogla znalezc opcji tej znizki w kasie. Dopiero jej kolezanka pomogla i
    jakos to ogarnely.

  • 10. Data: 2011-06-20 14:05:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 17:31:31 +0200, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > nie patrzyla, ale obsluga tej transakcji zajela jej z 10 minut, bo nie
    > mogla znalezc opcji tej znizki w kasie. Dopiero jej kolezanka pomogla i

    No tak to jeszcze rozumiem aczkolwiek niezłe tam muszą mieć marże skoro
    mogą tyle % sobie opuścić z ceny ;)

    --
    xbartx