  • 11. Data: 2011-09-07 09:25:43
    Temat: Re: raport BIK z Meritum...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Sep 2011 01:04:30 -0700, luc napisał(a):

    > Właśnie, czy da się założyć tam konto, by tylko co jakiś czas ściągać
    > raport BIK? Tak, by leżało odłogiem i jeść nie wołało? Czy też są jakieś
    > opłaty, gdy konto bez karty? Nie chce mi się łazić na pocztę po raport i
    > czytać TOiP Inteligo, taki dziś leniwy jestem ;-)

    Po ostatnich zmianach TOiP jak nie weźmiesz karty to masz konto darmowe
    aktualnie.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2011-09-07 09:52:31
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 07 Sep 2011 03:34:55 +0200, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    >
    > zamówiłem sobie raport BIK przez Meritum, bank ładnie pobrał z konta
    > opłatę, wysłał mi login i hasło no i...byłoby super, gdybym ten raport
    > mógł odebrać, jak klikam link to mi wywala, że strona jest niedostępna
    > ;-/
    >
    > zadzwoniłem do Meritum, że nie otrzymałem raportu, kobieta na to, że po
    > stronie banku jest wszystko ok i mam kontaktować się z BIK, wkurzyłem
    > się z lekka i powiedziałem, że skoro im zapłaciłem za raport to mają mi
    > go udostępnić!
    >
    > przyjęła reklamację i mam 10 dni czekać na odp., miał ktoś podobną

    Potwierdzam, 05.09 zamówiłem raport BIK w Meritum, dostałem SMSa ale link
    z systemu transakcyjnego Meritum nie działa. Wygląda jakby coś w BIKu
    padło. Co nie zmienia faktu, że stroną umowy sprzedaży jest Meritum.

    Matt

  • 13. Data: 2011-09-07 10:02:19
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Po ostatnich zmianach TOiP jak nie weźmiesz karty to masz konto darmowe
    > aktualnie.

    Oj chyba musisz miec srednie saldo 100zl/m-c bo inaczej 1zl biora
    a dla wielu tutaj to .... majatek :D

  • 14. Data: 2011-09-07 10:40:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Sep 2011 12:02:19 +0200, Waldek napisał(a):

    > Oj chyba musisz miec srednie saldo 100zl/m-c bo inaczej 1zl biora a dla
    > wielu tutaj to .... majatek :D

    To było kiedyś teraz jest zero.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2011-09-07 10:47:45
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 07 Sep 2011 11:52:31 +0200, Matt <m...@m...ms> wrote:

    > Potwierdzam, 05.09 zamówiłem raport BIK w Meritum, dostałem SMSa ale
    > link z systemu transakcyjnego Meritum nie działa. Wygląda jakby coś w
    > BIKu padło. Co nie zmienia faktu, że stroną umowy sprzedaży jest Meritum.

    Już BIK działa, pobrałem raport. Przy okazji wyszło, że Meritum jest
    rekordzistą w zapytaniach monitorujących. Średnio co kwartał wysyłają
    zapytanie a nie mam u nich produktów kredytowych.

    Matt

  • 16. Data: 2011-09-07 10:59:39
    Od: luc <b...@g...net>

    On 7 Wrz, 12:02, "Waldek" <n...@n...net> wrote:
    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w
    wiadomościnews:j47dan$9f7$1@inews.gazeta.pl...

    > Oj chyba musisz miec srednie saldo 100zl/m-c bo inaczej 1zl biora
    > a dla wielu tutaj to .... majatek :D

    Może nie majątek, ale spokojna głowa, by się jakieś niedozwolone saldo
    debetowe nie zrobiło...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 17. Data: 2011-09-07 11:55:40
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Oj chyba musisz miec srednie saldo 100zl/m-c bo inaczej 1zl biora
    > a dla wielu tutaj to .... majatek :D

    >Może nie majątek, ale spokojna głowa, by się jakieś niedozwolone saldo
    >debetowe nie zrobiło...

    Saldo debet max 2kzl - tez 1 zl , to akurat jest pewne bo place za ten komfort
    ;)

  • 18. Data: 2011-09-07 11:57:38
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Matt" <m...@m...ms> napisał w wiadomości
> [...]

    >rekordzistą w zapytaniach monitorujących. Średnio co kwartał wysyłają
    >zapytanie a nie mam u nich produktów kredytowych.

    Znaczy mozesz byc na celowniku jako potencjalny biorca :D

  • 19. Data: 2011-09-07 17:47:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-07 13:57, Waldek wrote:

    > Użytkownik "Matt" <m...@m...ms> napisał w wiadomości

    > Znaczy mozesz byc na celowniku jako potencjalny biorca :D

    Mam to samo. Kilka zapytan w historii (u nich mam konto bez debetowki,
    no i jakis osad na RO + kiedys lokaty)

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 20. Data: 2011-09-07 17:50:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-07 12:59, luc wrote:
    > Może nie majątek, ale spokojna głowa, by się jakieś niedozwolone saldo
    > debetowe nie zrobiło...

    Bez karty nic nie kosztuje, 99 subkont za free i od reki tez robisz,
    mozna tez kupowac obligacje SP bezposrednio.