  • 1. Data: 2003-07-30 08:22:46
    Temat: raporty BIK
    Od: "Ryszard" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac>

    Jakie banki przekazuja informacje o limicie w koncie do BIKu?

    Szczegolnie interesuja mnie lukas,pekao sa, mbank

  • 2. Data: 2003-07-30 20:14:42
    Temat: Re: raporty BIK
    Od: "tucy" <t...@u...lublin.pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac> napisał w
    wiadomości news:bg7vdu$ai0$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-07-30 22:03:54
    Od: "Colberg " <c...@N...gazeta.pl>

    tucy <t...@u...lublin.pl> napisał(a):

> [...]

    Taaaa... Ale również nie sprawdza w BIK-u... :-)
    W moim mieście bank ten (jako jedyny!) rozsyła pisemne zapytania o zadłużenie
    klienta, przed udzieleniem kredytu, do innych banków.
    Znam przypadki "przechwytywania" klientów... Głupi się przecież w bankowość
    nie bawi - prawda?
    Jak na tak "duży i nowoczesny" bank - zdecydowana żenada!!!!

    Colberg

  • 4. Data: 2003-07-31 08:03:05
    Od: "" <s...@b...pl>

    Witam
    >Jakie banki przekazuja informacje o limicie w koncie do BIKu?
    >Szczegolnie interesuja mnie lukas,pekao sa, mbank

    Rok temu w Lukasie otrzymałem KK
    Przed miesiącem dostałem info z BIK i wynika z niego że Lukas nie wpisał
    do BIK limitu karty jak również nie zapytał o inne kredytu podczas rozpatrywania
    wniosku.

    Pozdrawiam
    SJ

  • 5. Data: 2003-07-31 08:32:44
    Od: "Damian" <s...@...pl>

> [...]
    > Przed miesiącem dostałem info z BIK i wynika z niego że Lukas nie wpisał
    > do BIK limitu karty jak również nie zapytał o inne kredytu podczas

    ale przy probie zakupu na raty w Lukas Raty twoj limit KK widza jako
    kredyt..
    do tej pory myslalem , ze w BIK jest tak wpisane, ale najwidoczniej Lukas
    Raty i Lukas Bank maja wspolny interfejs