    From: "miszczur" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.regionalne.krakow
    Subject: re: Money Order?
    Date: Mon, 14 Apr 2003 12:38:52 +0200

    Użytkownik "Bugs" <b...@l...toones.net>
    > Czy jakas dobra dusza :)

    - dziekuje, dziekuje... :-)

    > wie moze, gdzie (a przede wszystkim: *czy*) w
    > Krakowie (ewentualnie online?) mozna wykupic money order, do wyslania do
    > USA? Czy np. banki go sprzedaja?

    Money Order to inaczej przekaz pieniezny (taki jak na poczcie);
    podobna usluge w ruchu miedzykrajowym prowadzi Western Union - obsluguje to
    bank BPH (np oddzial na rynku), ale to chyba cholernie drogie jest (tzn
    oplaty za przeslanie pieniedzy); innych mozliwosci w ramach polskich bankow
    chyba nie ma;
    pozostaje wykupienie Inter. Money Order przez net za pomoca karty kredytowej
    (np. przez www.payingfast.com) i oni go wysla pod podany adres;
    pozdrowienia,
    miszczur-

    ps. no tak przypomnialo mi sie, ze jeszcze PKO SA wprowadzilo jakas usluge
    przesylania waluty za granice, ale z tego co sie orientowalem jakis czas
    temu, bylo to jeszcze drozsze niz Wetern Union :-(