  • 41. Data: 2012-02-12 17:39:48
    Temat: Re: reakcje na nową belkę?
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-12 14:22, Krzysiek pisze:

    > tak, ale tutaj mimo wszystko jest belka od tych oszczednosci - w
    > rozwiazaniu w pelni punktowym by jej nie bylo ?

    Od "nagrody" w postaci 3% zwrotu w Millenium za zakupy Belki nie ma. Od
    punktów payback też nie. Dziś w Realu za każde wydane 100zł dają 10zł w
    bonie - także bez podatku, więc wydaje się, że możliwości jest sporo.
    Natomiast niekoniecznie banki są zainteresowane ich wdrażaniem.

  • 42. Data: 2012-02-12 17:49:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Szymon <...@w...pl> writes:

    > Od "nagrody" w postaci 3% zwrotu w Millenium za zakupy Belki nie
    > ma. Od punktów payback też nie. Dziś w Realu za każde wydane 100zł
    Pamiętaj o ograniczeniu (IIRC 760 PLN/rok/(chbya na instytucję)
    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)

  • 43. Data: 2012-02-13 06:42:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 12 Feb 2012 18:49:42 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Pamiętaj o ograniczeniu (IIRC 760 PLN/rok/(chbya na instytucję) KJ

    Według ostatnich interpretacji skarbówki, zwrot za zakupy kartą nie jest
    sprzedażą premiową. Bo sprzedawca (sklep) i zwracający (bank) to nie ten
    sam podmiot. I dlatego bank powinien wystawić na koniec roku odpowiedni
    PIT, a klient doliczyć taki zwrot do swoich dochodów "z innych źródeł". Z
    tego co wiem jak na razie do NSA to jeszcze nie trafiło, więc trudno
    przewidzieć czy taka interpretacja się utrzyma.

  • 44. Data: 2012-02-13 09:23:28
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 12:32:37 +0100, Szymon napisał(a):

    > Nazbyt uprościłem. Miałem na myśli cenę sklepową (w sklepie, zwykle 50zł
    > dla zdrapki 50zł) i detaliczną (detal, poza sprzedażą "tradycyjną" czyli
    > w necie, np. 48zł za zdrapkę 50zł na Allegro).

    To ja nie nazywałbym takiej różnicy "niewielką", bo zdrapki dla całej
    rodziny kupuję minimum 10% poniżej ceny nominalnej, a często daje się zejść
    do 20%.

    AK

  • 45. Data: 2012-02-13 11:32:21
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Krzysiek <k...@o...pl> wrote on 2012-02-12_14:19

    > może też;)
    >
    > ale najprościej dawać różne ulgi za usługi bankowe,a w drugiej

    Tia... I wkrótce powstanie mnóstwo usług bankowych, z których nie
    będzie można zrezygnować, ale będzie można mieć je za punkty ;-)

    witrak()