eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireinstalacja systemu "KONTAKT"- problemy zlogowaniem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2005-01-26 21:25:55
    Temat: reinstalacja systemu "KONTAKT"- problemy zlogowaniem
    Od: Marek <A...@g...pl>

    Musiałem przeinstalować system bankowości elektronicznej "kontakt" na drugi
    komputer.(PKO BP). Po zainstalowaniu kontaktu na nowym komputerze
    przywróciłem dane:
    1 sposób: zgodnie z sugestiami informatyków z banku nadpisałem katalog
    softbank/netbank
    2 sposób: przwróciłem wcześniej zarchiwizowaną baze nh3data używając osql.

    W obu pzypadkach mogę się zalogowac jako netadmin, widzę wszystkie dane.
    Żden user nie może się zalogować /komunikat o błędnym haśle/, nie mogę też
    mu wyzerować hasła z poziomu netadmina. Co robic ?
    --
    Marek


  • 2. Data: 2005-02-17 10:23:08
    Temat: Re: reinstalacja systemu "KONTAKT"- problemy zlogowaniem
    Od: "Arek K" <a...@w...pl>


    Użytkownik "Marek" <A...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ct91qb$atg$1@inews.gazeta.pl...
    > Musiałem przeinstalować system bankowości elektronicznej "kontakt" na
    > drugi
    > komputer.(PKO BP). Po zainstalowaniu kontaktu na nowym komputerze
    > przywróciłem dane:
    > 1 sposób: zgodnie z sugestiami informatyków z banku nadpisałem katalog
    > softbank/netbank
    > 2 sposób: przwróciłem wcześniej zarchiwizowaną baze nh3data używając osql.
    >
    > W obu pzypadkach mogę się zalogowac jako netadmin, widzę wszystkie dane.
    > Żden user nie może się zalogować /komunikat o błędnym haśle/, nie mogę też
    > mu wyzerować hasła z poziomu netadmina. Co robic ?
    > --
    > Marek

    Widać, że nie masz loginów na SQLu.Zobacz w dokumentacji instalacji
    (Pomoc\Instalacja) w rozdziale 1.11 Weryfikacja użytkowników SQL. Tam jest
    opisane



  • 3. Data: 2005-02-17 15:09:57
    Temat: Re: reinstalacja systemu "KONTAKT"- problemy zlogowaniem
    Od: "Arek K" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <A...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ct91qb$atg$1@inews.gazeta.pl...
    > Musiałem przeinstalować system bankowości elektronicznej "kontakt" na
    > drugi
    > komputer.(PKO BP). Po zainstalowaniu kontaktu na nowym komputerze
    > przywróciłem dane:
    > 1 sposób: zgodnie z sugestiami informatyków z banku nadpisałem katalog
    > softbank/netbank
    > 2 sposób: przwróciłem wcześniej zarchiwizowaną baze nh3data używając osql.
    >
    > W obu pzypadkach mogę się zalogowac jako netadmin, widzę wszystkie dane.
    > Żden user nie może się zalogować /komunikat o błędnym haśle/, nie mogę też
    > mu wyzerować hasła z poziomu netadmina. Co robic ?
    > --
    > Marek

    BTW: Jaką masz wersję? bo aktualnie można ściągnąć z ftp aktualizację do
    Kontakt 30.11 (dokumentacja też tam jest)

    Pozdro
    Arek


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1