  • 11. Data: 2005-08-25 16:12:10
    Temat: Re: reklama mBanku na email....
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 25 Aug 2005 14:59:36 +0200, na pl.biznes.banki, K.K. w wiadomości
    <news:430dc0d2$1@news.home.net.pl> napisał(a):

    > https://digitalid.verisign.com/cgi-bin/Xquery.exe?is
    suerSerial=2e465a43dcc231d62f98d1b3cc1b6e35&Template
    =retailCertByIssuer&form_file=../fdf/userQueryResult
    .fdf&qmCompileAlways=yes

    Dzięki, pomogło :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 12. Data: 2005-08-25 16:48:17
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    gollum wrote:
    > właśnie dostałem.......

    > Subject: Załuż EKONTO i zarabiaj na EMAX Plus!!!
    >

    > załamałem się.....

    Pracuje tam taki człowiek, który o swoich oponentach pisze "adwersaż".
    Ale nie wiedziałem że teraz zajmuje się reklamą ;-)

  • 13. Data: 2005-08-25 17:48:01
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2005 17:16:46 +0200, "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >"Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> wrote in message
    >>
    >Dla mnie to trochę brzmi jak jakaś grożba.

    Miało być "Będziesz musiał sprzedać nawet swój pusty portfel..." ;)

  • 14. Data: 2005-08-25 20:55:05
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    "gollum" <n...@u...pl> wrote in message
    właśnie dostałem.......

    Subject: Załuż EKONTO i zarabiaj na EMAX Plus!!!

    To tylko jeden błąd, dobrze że nie wymsknęło im się :

    Załurz kąto i zarabiaj na EMAX plós .

    --

    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek