eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja transakcji kk w citi - pozytywniereklamacja transakcji kk w citi - pozytywnie
  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: reklamacja transakcji kk w citi - pozytywnie
    Date: Sat, 06 Oct 2007 22:24:59 +0200
    Message-ID: <f...@n...home.net.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Mailer: home.pl my.webmail
    X-Priority: 3
    X-NNTP-Posting-Host: c42-157.icpnet.pl
    NNTP-Posting-Host: 62.129.252.51
    X-Trace: news.home.net.pl 1191702294 62.129.252.51 (6 Oct 2007 22:24:54 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 34
    X-Authenticated-User: bob75.post@home
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!not-
    for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:427323
    [ ukryj nagłówki ]

    Będę chwalił citi ;-)
    Jak ktoś nie lubi ww. to nie czytać

    Otóż jakiś czas temu zarezerwowałem sobie pokój w hotelu. Hotel wymagał
    blokady za pierwszą dobę na kk, zgodziłem się wypełniłem formularz i im
    odesłałem. Jednak zamiast blokady hotel obciążył mi rachunek kk! Zapieniłem
    się (nie tak się umawialiśmy) i poprosiłem o zwrot nienależnie pobranej
    kwoty. Manager hotelu stwierdził, że nastąpiła pomyłka pracownika, ale
    niestety nie mogą oddać kasy.
    Zadzwoniłem do banku i złozyłem reklamację. W międzyczasie (wkurzony na
    hotel) anulowałem rezerwację i domagałem się zwrotu kasy (tym razem na
    konto bankowe). Hotel kasę oddał i sprawa była załatwiona. Kilka dni
    później dostałem z banku list dot. reklamacji, formularz do wypełnienia
    etc. Było również info, że jeżeli nie wypełnię to proces reklamacyjny się
    zakończy. Miałem już swoją kasę więc niczego do banku nie odesłałem.

    Minęło 1,5 miesiąca i dostałem z banku korespondencję, z której wynikało,
    że reklamacja jednak toczyła się dalej. Bank zwrócił się do cardpointu z
    prośbą o wyjasnienie, a ten do hotelu. W korespondencji otrzymałem również
    slip z transakcji (bez mojego podpisu) oraz pisemne wyjasnienie głównej
    księgowej hotelu (wraz z kopią przelewu na moje konto), że kasę mi oddano
    ;-)

    To już kolejna reklamacja załatwiana z Citi i bank zachował się bdb. Tak
    powinno być w każdym banku ;-)

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    wcześniejsze reklamacje dotyczyły obciążeń z hotelu na Łotwie, niby za
    korzystanie z barku co było nieprawdą, kasa wróciła szybko na rachunek
    karty...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1