eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w bankureklamacja w banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.bnet.pl!not-for-mail
    From: "Aga" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: reklamacja w banku
    Date: Wed, 30 May 2007 20:05:53 +0200
    Lines: 11
    Message-ID: <f3k7d9$g68$1@serwus.bnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: s53.zabrze.net.pl
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1180541161 16584 213.227.67.181 (30 May 2007 16:06:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 May 2007 16:06:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:416359
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    złozyłam w banku Millenium reklamacje co do autoryzacji transakcji karta
    kredytową - osobny wątek. Otrzymałam od banku informację, że zostanie owa
    reklamacja rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych. Niestety już minęło
    prawie 20 dni, otrzymałam informację po mojej interwencji w banku, że moje
    ponaglenie zostało przekazane do osoby która reklamacją się zajmuje i....
    nadal nic... Oni tak zawsze rozpatrują reklamacje?
    Pozdrawiam Aga



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1