-
1. Data: 2007-05-30 18:05:53
Temat: reklamacja w banku
Od: "Aga" <a...@o...pl>
Witam,
złozyłam w banku Millenium reklamacje co do autoryzacji transakcji karta
kredytową - osobny wątek. Otrzymałam od banku informację, że zostanie owa
reklamacja rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych. Niestety już minęło
prawie 20 dni, otrzymałam informację po mojej interwencji w banku, że moje
ponaglenie zostało przekazane do osoby która reklamacją się zajmuje i....
nadal nic... Oni tak zawsze rozpatrują reklamacje?
Pozdrawiam Aga
-
2. Data: 2007-06-01 09:15:10
Temat: Re: reklamacja w banku
Od: "pegad" <p...@o...pl>
Aga wrote:
Często zdarzają im się opóźnienia, ten bank tak ma :(
C
-
3. Data: 2007-06-01 09:51:47
Temat: Re: reklamacja w banku
Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>
pegad <p...@o...pl> napisał(a):
> Aga wrote:
> Często zdarzają im się opóźnienia, ten bank tak ma :(
> C
>
Zdaje się, że reklamacja nierozpatrzona w ciągu 30 dni jest automatycznie
reklamacją uznaną... tak jest w telekomach, nie jestem pewien, czy w bankach.
Filip
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2007-06-01 21:10:09
Temat: Re: reklamacja w banku
Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
Dnia 2007-06-01 11:15, pegad stwierdził, że:
> Aga wrote:
> Często zdarzają im się opóźnienia, ten bank tak ma :(
Dziwne. Klientem dla Multi jestem średnim, delikatnie pisząc (dwa
rachunki walutowe). Składałem dwie reklamacje, na każdą z nich odpowiedź
miałem najpóźniej następnego dnia (telefonicznie), za każdym razem
pytano mnie, czy dodatkowo życzę sobie wersji papierowej.
Pod tym względem Multi zapunktował u mnie bardzo.
--
Marcin Nowakowski
MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+
-
5. Data: 2007-06-02 08:24:33
Temat: Re: reklamacja w banku
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
Aga napisał(a):
> nadal nic... Oni tak zawsze rozpatrują reklamacje?
Proszę się odprężyć i przyzwyczaić. Ja reklamację - z kolei na brak
autoryzacji transakcji kartowej - składałem w listopadzie zeszłego roku.
Mam nawet numer reklamacji. I to tyle. :-)
-
6. Data: 2007-06-02 08:45:44
Temat: Re: reklamacja w banku
Od: "Aga" <a...@o...pl>
> Proszę się odprężyć i przyzwyczaić. Ja reklamację - z kolei na brak
> autoryzacji transakcji kartowej - składałem w listopadzie zeszłego roku.
> Mam nawet numer reklamacji. I to tyle. :-)
Dziwne... Do tej pory kazda reklamacja byla rozpatrywana w migu i do
tygodnia. A teraz na moje ponaglenia otrzymuje tylko tekst, ze zostaly one
przekazane do osoby rozpatrujacej reklamacje....
-
7. Data: 2007-06-07 11:12:26
Temat: Re: reklamacja w banku
Od: a...@o...pl (Anka)
Do dupy z Mbankiem!!! Ja już czekam 3 miesiące!!! Całe szczęście ,że
sprawa dotyczy 200zł ,bo strach pomyśleć co by było gdyby było kilka
tysięcy. Często zdarza się ,że całą wypłatę wyciągam z
bankomatu...ufff...pogański kraj...pogańskie obyczaje
--
Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
hipoteczne, konta bankowe
-
8. Data: 2007-06-07 14:23:50
Temat: Re: reklamacja w banku
Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>
> > Często zdarzają im się opóźnienia, ten bank tak ma :(
>
> Dziwne. Klientem dla Multi jestem średnim
A co to ma do rzeczy? Aga pisze o Mille ...
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl