  • 11. Data: 2010-05-09 20:43:09
    Temat: Re: rozszerzona lista Macierewicza - warto zapanietac te nazwiska wrogów Narodu Polskiego
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c7c0fa52-e8d5-4109-aca8-28698d175bf3@h9g2000yqm
    .googlegroups.com...
    > Pierwszym sekretarzem w Tworkach - podawał te same tabletki Twojemu
    > tatusiowi.

    >No nieważne drogi Marfi - nie chcesz się przyznać - jakoś to
    >zniesiemy.

    Co to znaczy "zniesiemy" ?
    Jest was więcej takich co proponują "Wziąłbym spluwę i odstrzelił trochę
    Platformersów " ???

    --
    marfi

  • 12. Data: 2010-05-09 21:40:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Fatso, wpływowe polskie żydowstwo zwiera szeregi.
    > Może zamiast liczyć na Białorusiński spadek po praprzodkach (którego
    > możesz za swojego życia się nie doczekać), lepiej "wziąść sprawy w
    > swoje ręce" i dołączyć się do podpisanych pod apelem ?.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Endriu, jako Zyd Honorowy ,wierze w dobry handeles a nie w darmowe
    lizanie kacapom dupy.
    Przedstawilem juz gdzies wyzej moja wykladnie geszeftu jaki by mozna z
    Moskwa zrobic:
    krew za krew. Za krew katynska krew ich bojcow przelana w Prusach Wsch
    przy okazji
    masowego gwalcenia Niemek. Czyli niech Moskwa odda Enklawe a Polska
    pojdzie wtedy
    na Kompromis Historyczny. Inaczej to chuj-dupa: beda mieli wroga na swej
    zachodniej granicy.
    A ten Wajda czy Zycinski niech lepiej w moim imieniu nie szczekaja i
    zadnych swieczek w moim
    imieniu nie pala. Ja mam prawo do krwi jednego czlowieka, mojego kuzyna
    Leszka Daszkiewicza,
    studenta politechniki lwowskiej,
    zamordowanego w wiezieniu drohobyckim w momencie gdy sie Hitler ze
    Stalinem pobili.
    To poprzez jego matke, moja rodzona ciotke- lekarke. Kobiete co chodzila
    od wiezienia do wiezienia
    w Czerwcu 1941r i wsrod zwalow trupow syna szukala. Jego wlasny ojciec,
    mjr lekarz, jest na liscie
    katynskiej a ten chlopak juz nie. Matka rozpoznala syna po swetrze ale
    nie po rysach twarzy, tak byl
    zmasakrowany. To 4.5 Litra krwi i ja ja chce dobrze sprzedac dzisiaj.
    Jahve, mam racje?

    fatso

  • 13. Data: 2010-05-09 21:51:26
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    .googlegroups.com...

    > Co to znaczy "zniesiemy" ?
    > Jest was więcej takich co proponują "Wziąłbym spluwę i odstrzelił trochę

    A Kaczyński był zdrajcą narodu wg Endriu, więc pisuarów też by pewnie
    odstrzelił i pozostawił przy korycie tylko i wyłącznie najmądrzejszą na
    świecie Jego Królewską Mać.
    Bo rozumiem, LSD z definicji i bezdyskusyjnie jest do odstrzału.
    Wszystkich w tył głowy.
    Nowy początek.

  • 14. Data: 2010-05-09 22:38:29
    Od: "maniana" <g...@c...es>

> [...]
    .googlegroups.com...

    > Co to znaczy "zniesiemy" ?
    > Jest was więcej takich co proponują "Wziąłbym spluwę i odstrzelił trochę

    są nas spokojnie miliony, zobaczysz po wyborach.

    wrogowie Narodu Polskiego już to czują dlatego szukają schronienia u putina
    składając mu ten obrzydliwy lenny hołd. (krwawy donek okazał się za słaby,
    zwątpili w niego)

  • 15. Data: 2010-05-09 22:58:38
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    maniana wrote:

    > są nas spokojnie miliony, zobaczysz po wyborach.

    Nie strasz. Nie stać nas na leczenie tylu.

  • 16. Data: 2010-05-09 23:41:52
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Nie strasz. Nie stać nas na leczenie tylu.

    to gdzie spierdolisz? wzgórza golan, czy kacapowo?

  • 17. Data: 2010-05-10 00:22:36
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    maniana wrote:

    > to gdzie spierdolisz? wzgórza golan, czy kacapowo?

    Akurat jestem patriotą, to zostaję. Ale ciebie można by wysłać.

  • 18. Data: 2010-05-11 03:52:48
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    > Akurat jestem patriotą, to zostaję. Ale ciebie można by wysłać.

    LOL! będzie ci ciężko.

  • 19. Data: 2010-05-11 04:44:08
    Od: "maniana" <g...@c...es>

  • 20. Data: 2010-05-11 05:01:56