  • 1. Data: 2009-09-03 13:36:39
    Temat: rozwód z mbankiem-jak to zrobić szybko?
    Od: " franuś" <k...@N...gazeta.pl>

    Jestem w mb od samego początku. Mam kartę do e-konta i kredytówkę VC.
    Mamy z żoną wspólne konto.
    Jak to wszystko pozamykać i rozstać się, by nie było żadnych problemów?

    Proszę o fachową poradę.

    pozdrawiam franuś

  • 2. Data: 2009-09-03 13:40:14
    Temat: Re: rozwód z mbankiem-jak to zrobić szybko?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 13:36:39 +0000, franuś napisał(a):

    > Jestem w mb od samego początku. Mam kartę do e-konta i kredytówkę VC.
    > Mamy z żoną wspólne konto.
    > Jak to wszystko pozamykać i rozstać się, by nie było żadnych problemów?
    >
    > Proszę o fachową poradę.

    Na www masz odpowiednie papiery. Wypełnić i wysłać do mBanku. Nie wiem
    jak sprawa wygląda jakby chcieć to załatwić przez mkiosk.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-03 14:30:58
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-09-03 15:40, xbartx wrote:

    > Na www masz odpowiednie papiery. Wypełnić i wysłać do mBanku. Nie wiem
    > jak sprawa wygląda jakby chcieć to załatwić przez mkiosk.

    Przed wysłaniem trzeba zadzwonić na party line.

  • 4. Data: 2009-09-03 14:59:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "Peet" <w...@a...com> wrote in message

    > Przed wysłaniem trzeba zadzwonić na party line.

    A jeszcze wcześniej najlepiej zastrzec obie karty i nie zamawiać nowych.

  • 5. Data: 2009-09-03 15:00:23
    Od: " franuś " <k...@g...pl>

    Peet <w...@a...com> napisał(a):

> [...]
    wysĹ&#65533;aÄ&#65533; do mBanku. Nie wiem

    > Przed wysĹ&#65533;aniem trzeba zadzwoniÄ&#65533; na party line.

    proszę tylko o poważne odpowiedzi.
    pzdr. franuś

  • 6. Data: 2009-09-03 15:01:53
    Od: " " <k...@g...pl>

    MarekZ <b...@a...pl> napisał(a):

    > "Peet" <w...@a...com> wrote in message

    > A jeszcze wczeĹ&#65533;niej najlepiej zastrzec obie karty i nie zamawiaÄ&#65533;
    nowych.

    dzięki Marek

  • 7. Data: 2009-09-03 15:23:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " franuś" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem w mb od samego początku. Mam kartę do e-konta i kredytówkę VC.
    > Mamy z żoną wspólne konto.
    > Jak to wszystko pozamykać i rozstać się, by nie było żadnych problemów?

    A bedzie orzeczenie o winie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-09-03 15:42:42
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    franuś wrote:

    > proszę tylko o poważne odpowiedzi.

    Ta była poważna. Należy zadzwonić na mLinię.
    A kartę kredytową najlepiej najpierw spłacić w całości, potem zastrzec i
    dopiero wypowiedzieć umowę.
    Ponoć inaczej znika z widoku w systemie transakcyjnym i nie da się jej
    spłacić samodzielnie.

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2009-09-03 16:30:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    franuś pisze:
    > Jestem w mb od samego początku. Mam kartę do e-konta i kredytówkę VC.
    > Mamy z żoną wspólne konto.
    > Jak to wszystko pozamykać i rozstać się, by nie było żadnych problemów?

    Ja do Multibanku wysłałem polecony priorytet za potwierdzeniem odbioru i
    wygląda, że poczta mi list zagubiła do banku nie dotarł, a do mnie
    zwrotka nie wróciła. Po weekendzie idę składać reklamację. List był dla
    mnie warty 100 PLN i takiego też odszkodowania będę się domagał (zgodnie
    z regulaminem PP przysługuje mi nawet troszkę większe). W każdych
    minusach można się doszukać plusów :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-09-03 16:34:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Ja do Multibanku wysłałem polecony priorytet za potwierdzeniem odbioru
    > i wygląda, że poczta mi list zagubiła do banku nie dotarł, a do mnie

    Dlaczego sądzisz, że do banku nie dotarł?
    Ja kiedyś wysyłałem też coś do mBanku, cały czas twardo twierdzili, że
    "nie dotarł" Gdy złożyłem reklamację na poczcie okazało się że list
    dotarł _i_został_ odebrany po 4 czy 5 dniach od nadania.

    KJ

    --
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...